A legjobb alkalmazások

Manapság már mindenki okostelefonokkal rohangál, boldog-boldogtalan megosztja az életének minden pillanatát a mobilja segítségével. Ezzel semmi baj nincs. A lényeg az, hogy kihasználjuk a kis kütyük adta lehetőségeket.
Én is ezt teszem, régen nekem a telefon arra kellett, hogy telefonáljak, pont. Most viszont teljesen más a helyzet, hisz fél éve beléptem az Androidos emberek táborába. Mit is jelent ez? Appok mindenhol, állandó elérhetőség, csupa könnyítés az élet minden területén.



Nem mondom, hogy sok appot használok, inkább úgy fogalmaznék, hogy rengeteget letöltök, aztán törlésre kerülnek. :) A legviccesebb az volt, amikor az Uninstallert távolítottam el, ami ugyebár arra hivatott, hogy törölje a nem kívánt alkalmazásokat. Na, de erről később. Jöjjön a lista, amely tartalmazza a számomra legkedvesebb alkalmazásokat:
  • Angol Szótár: Tartalmaz francia illetve német szótárt is, de ezeket nem igazán használom. Nélkülözhetetlen számomra, egy ismeretlen angol szót azonnal meg akarok nézni, ezért kell.
  • Angry Birds: Méghozzá a Star Wars-os verzió. :D El lehet vele ütni az időt, ha buszt várok, buszon ülök, vagy akármi.
  • Clean Master: Egyszerűen KÖTELEZŐ. Eltávolítja a felesleges fájlokat, alkalmazás-maradványokat. Miatta már nem volt szükségem az Uninstaller-re, ezért fájó szívvel megváltam tőle.
  • Color Note: A legjobb jegyzetkészítő szerintem. Gyors, teendőlista vezetésére is alkalmas, pipálható, amit elvégeztünk, ráadásul színekkel jelölhetjük a jegyzeteinket.
  • Én Felvim: Na, ez az alkalmazás nem hasznos azoknak, akik nem tanulnak felsőoktatási intézményben, de nekem kell. :) Azonnal elolvashatom a dokumentumokat a segítségével...
  • Facebook: Szerintem ezt nem kell magyarázni.
  • Instagram: Teljesen mániákus vagyok amúgy, lehet nyugodtan követni is. :D Képek megosztása, effektezése. Nekem való!
  • Messenger: Gyorsan lehet vele üzenetet írni Facebookon és ki lehet rakni a telefonunk képernyőjére azon embereket, akiknek azonnal írnánk. Aranyos kis buborékban kerül ki a profilképük. :D Ha SMS-t kapok, azt is megnyithatom vele.
  • MX Player: Videónéző program, ami kezeli a feliratokat is. Sorozatozóként úgy érzem, nekem találták ki. :D Kiélhetem az FC Barca mániámat is, a letöltött videókat (cselek, gólok, évösszegzők) szivesen nézem meg, ha tehetem.
  • OfficeSuite: Office doksik olvasására hasznos, anno rengeteget segített a tételek böngészésében.
  • Opera Mini: Gyors kis böngésző telefonra. Sok a funkció, villámgyorsan nagyít, frissít, remekül tördeli a sorokat, pillanatok alatt megnyitja a képeket. Én inkább ezt használom, a gyári böngésző annyira nem tetszik.
  • Pou: Tamagocsi, XXI. századi verzió. Kis khm, élőlény, amit etetni kell, játszani vele, altatni és mindenféle földi jó! Rengeteget foglalkozom vele, engem leköt teljesen, főleg a góllövős játék.
  • Szókereső: Remek kis játék, ráadásul fejleszti az ember szókincsét, bár néha kirakhatatlan, mert a szavak, amelyeket ki kéne találni, teljesen ismeretlenek. Nagy rajongók vagyunk, anyával együtt toljuk általában. :D
  • Tumblr: Saját oldal, ahol megoszthatom azon képeket, amelyeket Facebookon nem, mert "nem illik", provokáló, vagy csak szimplán magánügy! Függő vagyok, bár telefonról ritkán tumblizom, azért nem árt, hogy van.
  • Twitter: 140 karakterben csipogni maga a mennyország! Imádok telefonról is megosztani dolgokat! :) Követni ér!
  • Watchdog Lite: Figyeli az alkalmazásokat, hogy mennyi miattuk a CPU "fogyasztása". Ha valamelyik túlságosan lefoglalja a telefonocskám, akkor riaszt. (Ez általában a Facebook... :D)
  • Zseblámpa: Éjjel/hajnalban jövök haza, nem látok semmit, de anyu egy pislákoló gyufára is felébredne? Mi a teendő? Zseblámpa app, aztán spuri a szobámba. Hasznos ez is, válaszható a stílus, nekem a villanykörtés a kedvencem. :)
Azon biztosan meglepődtetek, hogy bekerült a bejegyzésbe egy kósza kép a kezdőképernyőmről is. Ez csupán azért van, mert így látszik, hogy mire jó az Apex Launcher. Erről Chloe oldalán olvastam. A lényege annyi, hogy kissé felturbózza a telefon eredeti témáját. A menürendszer is másabb, akinek Sonyja van, az tudja, hogy nem teljesen ilyen az alap koncepció. A kezdőképernyő ikonjai is menőbbek, az Apex Launcher segítségével kör alakúak, nekem így jobban tetszenek. Van rengeteg beállítás, Apex L. háttérkép, testreszabható a programtár (menü) és a tálca is. Szerintem érdemes használni, szebb, mint az eredeti verzió.

10 megjegyzés:

  1. Én is próbálkoztam apex launcherrel, de nekem a GO launcher jobban bejött :) Szintén sonyval (xperia tipo) egy idő után nagyon meguntam az alap menüt :S

    VálaszTörlés
  2. Én pont fordítva voltam, mint melcsee. Először a GO launchert használtam én is, de nagyon zabálta a telefonom memóriáját, és ezért folyton irtó lassú volt. Ezért váltottam csak le. :) Amúgy a Sony-m alap menüjétől, vagyis inkább a kezelőfelületétől (négy sarokba lehetett mindenféle ikonokat beledobálni és ilyen félkörívesen jelentek meg) a falra tudtam volna mászni. Az volt az első dolgom, hogy kiiktattam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most gyors nálam, remélem, hogy nem lassul be. Amikor először alkalmaztam, picit lassan ment a dolog, de remélem, hogy ez csak egyszeri gyengeség volt. :S :D

      Törlés
    2. nekem szerencsére ilyen memória problémám nincs :) egyébként az apexxel sincs bajom, a másikat szimplán már megszoktam xD mármint nekem egyszerűbb a kezelőfelülete. Lehet, hogy kéne 1-2 nap, mire átszoknák apexre, és megszeretném, de valahogy ahhoz most nincs türelmem :)

      Törlés
  3. Nekem Samsungom van, de annyi szir-szar van a kezdőképernyőn, amit eddig nem tudtam, hogy lőjek ki. Ezzel az Apex launcherrel ki lehet?

    VálaszTörlés
  4. Milyen telefonod van?:) Nagyon jók ezek az alkalmazások, több mint a felét én is ismerem, bár nekem még tableten voltak, a telefonom sajnos nem androidos :(

    VálaszTörlés