Elhasznált termékek #1

Szeretnék ebből egy cikksorozatot készíteni, ami még inkább ösztönözne arra, hogy ténylegesen kifogyasszam azon dolgokat, amelyeket megvettem, majd beszámoljak róla Nektek, hogy mégis milyen véleménnyel vagyok róluk. Azt fontos tudni, hogy általában szeretek kísérletezni, új márkákat kipróbálni, ezért a legtöbb terméket nem veszem újra, még akkor sem, ha nem teljesítettek rosszul. Ha olyat legépelek, hogy bizony ÚJRAVENNÉM, akkor az valami csillámpónis, szivárványos és persze baconös cucc lehet, mert valaminek nagyon meg kell győznie ahhoz, hogy beszerezzem megint. :)


Lovely Matte & Fresh Skin alapozó
30 g/30 ml alapozót tartalmaz a kis tubus. Elméletileg kombinált, zsíros bőrre van kitalálva. Árkategóriájában nem rossz, nem fényesedett át a bőröm, ami ugyebár zsíros. Az adagoló tetszett, pont a megfelelő mennyiséget tudtam felvinni. Fura ilyet írni, de kicsit mintha szárította volna a bőrömet, legalábbis a homlokom elkezdett hámlani tőle. A fedése átlagos, az én problémás bőrömre sajnos nem volt elég. :) Az viszont jó, hogy az illata kellemes, nem túl púderes viszont az a tipikus "olcsó alapozó" illat sem érezhető.

Avon Advance Techniques Daily Shine öblítést nem igénylő hajbalzsam
250 ml-t tartalmaz a flakon. Kellemes az illata, bár a hajamon nem igazán éreztem a használat után. Én azon balzsamokat sem hagyom teljesen a hajamban, amelyeket nem kell kiöblíteni, egy picit mindig "átmosom" a hajam a használatuk után. A hajam selymesebb lett, de semmi más extrát nem vettem észre ezen kívül, mást nem nagyon csinált a hajkoronámmal.

Avon Senses Spirit tusfürdő
250 ml tusfürdőt kapunk a pénzünkért. Az illata nagyon frissítő, bár zuhanyzás után már nem éreztem, ez nálam minden Senses tusfürdőre vonatkozik, de lehet, hogy csak az én orrom gyenge. :D A bőrömet nem szárította, a szememet viszont csípte, ha csak egy picit is érte a tusfürdő, ez nem tetszett...

Loreál Paris Elseve Anti-Breakage töredezés elleni samponSzintén 250 ml-es a termék. Nagyon jó az illata, bár később már nem volt olyan intenzíven érezhető, mint vártam Kevés is elég volt a hajamra, jól habzott a sampon. Nem teljesített rosszul, bár a használat során semmit nem változott a hajam állapota sajnos. Ami pozitívum, hogy nem irritálta a szemem, pedig ez sok samponnál előfordult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése