Interjú velem

GΛTSBY, a Public Speaking szerkesztője felkért, hogy válaszoljak néhány kérdésére. Eleget is tettem a dolognak, így megszületett az interjú! Az oldalán már publikálta, az engedélyével pedig kirakom a Coffee Is My Drug-ra is. :) Remélem, hogy tetszeni fog Nektek, az is előfordulhat, hogy pár új dolgot tudtok meg rólam.


MIKOR KEZDTED A WEBES OLDALAK SZERKESZTÉSÉT? 
- 2008 elején.

MUTASD BE NÉHÁNY HÍRESEBB BLOGOD, RAJONGÓI 
OLDALAD!
- Volt a Just-Zac.Gp, egy időben a leglátogatottabb magyar Zac Efron rajongói oldal volt. Nagyjából 2,5 évig működött. Az Adam-Bomb.Gp témája Adam Lambert volt, hatalmas látogatottsággal ment a lap majdnem egy évig. Bezártam, mert sok volt az utálkozó, akinek nem tetszett más sikere. Blogjaim közül a Brilliance.Gp volt a legsikeresebb, 1,5 évig szerkesztettem. Naponta 200-300 ember olvasott.
MIÉRT COFFEE IS MY DRUG?
- Mert tényleg így van a dolog. Évekig nem ittam kávét, viszont 1,5 éve már, hogy rászoktam, nem is bírnám most már kávé nélkül. Napi 2 csésze a minimum, de ez változó. :D Imádom az ízét és az energiát, amit ad. A kávézásnak van egyfajta hangulata, ami szintén tetszik.

MIÉRT NEM G-PORTÁL, ÉS MIÉRT BLOGSPOT? 
- Nem volt oldalam a G-Portálon már 3 éve. :) Nem igazán érzem már a magaménak és ennek az oldalamnak egy kifejezetten blog-központú rendszert akartam. Rövid ideig szerkesztettem Blogspoton tavaly májusban, ezért nagyjából tudtam, hogy mit merre keressek. A Blogspot egy teljesen más közösség, más a szerkesztői felület itt láthatom az olvasóimat, ez pedig nagyon pozitív. Ráadásul hiába volt már Blogspotos oldalam, valamennyire még mindig új. 

MIÓTA TART A DIVAT-VÁSÁRLÁS MÁNIÁD? EGYÁLTALÁN NEVEZHETŐ ANNAK? MINDIG ENNYIRE ODAFIGYELTÉL AZ ÖLTÖZKÖDÉSEDRE? 
- Gyerekként annyira nem érdekelt, gimi elején sem. Talán 3 éve figyelek jobban arra, hogy mit is viselek. Viszont vásárolni mindig is szerettem, de csak 2 éve vannak határozott céljaim, amikor shoppingtúrára indulok. Bár most sem mondhatom, hogy a ruhatáramban minden alapdarab megtalálható, de igyekszem. 

HASONLÓ KÉRDÉS AZ ELŐZŐHÖZ: MIKOR KEZDTÉL EL ENNYIRE EGÉSZSÉGESEN ÉLNI, TÁPLÁLKOZNI, MOZOGNI? CSAK KIPATTANT A FEJEDBŐL, VAGY VALAMI ÖSZTÖNÖZ ERRE? 
- Hát nem mondanám teljesen egészségesnek az életmódom, inkább csak a lelkemnek tesz jót. :DMindent eszem, amit megkívánok, csak igyekszem mértéket tartani. Alkoholt is fogyasztok, módjával persze meg hát ugye kávézom is, de nem dohányzom, utálom azt is, ha valaki a környezetemben pöfékel. A sport mindig is központi szerepet játszott az életemben, kisgyerekként is folyamatosan játszottunk, kint voltunk a szabadban. Ez most is megmaradt, a foci nagyon fontos nekem. 
Igazából nem akarok elhízni, ugyanis rengeteg személlyel találkozom nap, mint nap, aki boldogtalan a külseje miatt, mert túlsúlyos. Ez a legfontosabb célom, meg persze az sem utolsó szempont, hogy évek múlva is fitt legyek. :)

MI INSPIRÁL TÉGED AZ ÍRÁSBAN? 
- Tulajdonképpen minden. Egész nap pörög az agyam a blogon, még ha a bejegyzések mennyiségén ez nem is látszik. Sokszor „passzívan” foglalkozom az oldallal, hiszen lehet, hogy nem is vagyok online, de szabadidőmben is a posztokon agyalok. 
Nyitott szemmel kell járni, van, hogy egy járdasziget is megihlet. Mindig figyelem az embereket, a reakciókat egyes témákra, a szituációkat, amelyekbe belekerülnek. Így alakul ki az én véleményem a dolgokról, amelyeket megosztok másokkal. 
A személyes tapasztalatok is nagyon fontosak.Arról szeretek írni, ami rám hatással volt. Ez adja a legjobb ötleteket.

AKI ISMERI A BLOGOD, VAGY TÉGED, AZ TUDJA, HOGY NAGY FOCIRAJONGÓ VAGY, SŐT, JÁTÉKOS IS VAGY. MIÓTA FOCIZOL? HOBBI SZINTEN ŰZÖD, VAGY VAN EZZEL KAPCSOLATBAN KOMOLYABB CÉLOD IS? 
- Gyerekkorom óta, de komolyabban 5-6 éve kezdtem el. Hobbi szinten játszom csak, az iskola csapatával voltak sikereink, nyaranként a kis falucska, ahol élek nagy nehezen összeszed pár hölgyeményt, akik mennek focizni különböző rendezvényekre. Nagy látványosság vagyunk, szép eredményeket értünk el. Sajnos ahhoz már öreg vagyok, hogy komolyabb szinten focizzak, de azért hobbiként továbbra iskergetem a labdát, ameddig csak tudok mozogni.

VOLT MÁR "ALKOTÓI VÁLSÁGOD", VAGY NEGATÍV MEGJEGYZÉS ÉRTE MÁR AZ OLDALAD? HA IGEN, HOGY REAGÁLTAD LE, ELBIZONYTALANODTÁL EZEK SORÁN? 
- Igen, volt már válság. Sok ötletem volt, csak egyszerűen nem tudtam kifejezni magam, akárhány bejegyzést kezdtem el, egyik sem lett publikálva, nem tetszettek. Kaptam már negatív megjegyzést is, igen. Az Adam-Bomb idején fel is adtam miatta. A későbbi lapjaim esetén azonban csak megvontam a vállam. Nem éri meg ilyen dolgokkal foglalkozni.Normálisan megfogalmazott építő kritikákat minden szerkesztő örömmel vár, én is így vagyok vele. De mocskolódást, unaloműző szidalmazást nem kérek. Nem értem, hogy amikor valakinek nem tetszik valami, akkor miért foglalkozik vele, teljesen felesleges.

HOGY ÉREZTED MAGAD A "FAGGATÓZÁS" ALATT? 
- Nagyon jól, köszönöm a lehetőséget. :D Tetszettek a kérdések is, nem voltak sablonosak. 

MIT ÜZENSZ AZOKNAK, AKIK KEDVELIK, ÉS OLVASSÁK A BLOGOD? 
- Azt, hogy tartsák meg ezt a jó szokásukat és szóljanak hozzá bátran a bejegyzésekhez! Szeretném, ha kialakulna egy kis közösség, akik az oldalon, a Facebookon vagy akár Twitteren is szeretnek társalogni.
Meg persze köszönöm Nekik, hogy látogatnak, sokat jelent! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése