Augusztusi Instagram

Bizony, újabb állandó rovatot köszönthetünk köreinkben. Az Instagram népszerű, sokak szerint mainstream, nekem nagyon bejön, imádom. Megosztom a hülyeségeimet, ez van. :D Jöjjön néhány kis életkép az utolsó nyári hónapból.


1. Barcás füzet - Kicsit feldobta a kedvem, az egyetemen tutira ebbe fogom írni azt a kevés dolgot, amit le kell jegyezni. 2. Nude körmök - Szerepelt a blogon is, imádom ezt a manikűrt. 3. Fülbevaló - 290 Ft-ért ajándék volt, örülök, hogy megvettem. 4. Energiaital + Milka - Nem nagyon iszom energiaitalt, de Milkával finom volt, fogyasztás alatt és előtt pedig egy huzamban megírtam 3 posztot. :D


5. Igazolványkép - Ezentúl mindenhova ezt használom, életem első normális fotója, ami szerepel hivatalos dokumentumokban. 6. Belépő - Nyertük, egy napot lazultunk Zalaszentgróton, a Termálfürdőben. Tetszett! 7. Gólyatábor - Külön posztot tervezek, évek kérdése, és publikálom. Két gólyapásztorral szerepelek a fotón, biztosan meglepő dolgot mondtam. 8. Kávé - Tejszínhabbal, mert úgy menő, ráadásul finom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése