Hello Autumn, Hello September

Nos, elérkezett az idő, hogy bejelentsem a nagy hírt. Sajnos az egyetem miatt nem fogom bírni, nem tudom vinni a lapot, sajnálom. :/ Haha, vicceltem. :D Egyelőre nincs ezzel probléma, szóval megy az oldal. Tudom, hogy azért megijedtetek!


A leglényegesebb közlendőm annyi, hogy bizony, itt a szeptember, itt az ősz. Nyilvánvaló Kapitány vagyok, ti biztosan nem rendelkeztek egy naptárral sem. Nálam elég sok a változás, de nem panaszkodom, örülök neki. Új város, új emberek, új iskola. Ráadásul kolesz! Én, aki soha életemben nem voltam koleszos, táborba is ritkán jártam, most végre a saját lábamra állok. Legalábbis többé-kevésbé.
Lezajlott augusztus 27-30. között a gólyatábor is, tervezem, hogy írok róla, de nem biztos, hogy bele fog férni. :) Hatalmas élmény volt amúgy, mindenképp érdemes részt venni rajta. Ma utazom vissza Szombathelyre, be is költözöm teljesen végre, ezentúl ott leszek elérhető. Jövő héten lesz a gólyafelkészítő hét, szeptember 9-től pedig kezdődik az igazi oktatás! *.* Sok dolgot tervezek erre a hónapra, fel akarom térképezni a várost, új embereket megismerni, új időbeosztást csinálni, belerázódni a rendszerbe. Nagyon várom ezt az egészet, a gólyatábor ideje alatt teljesen azt éreztem, hogy megtaláltam a helyem. Remélem, ez így is marad. :)

Nektek milyen lesz a szeptember? Vannak már céljaitok?

4 megjegyzés:

  1. Juj, én már elkezdtem kigondolni, hogy hogyan győzzelek meg arról, hogy ha én is tudom az egyetem mellett vinni a blogomat, akkor neked is fog menni! :D

    VálaszTörlés
  2. :) Nekem utolsó évem jön. Eléggé parázok miatta, remélem minden rendben lesz, és elhatároztam, hogy idén még jobb leszek, mint tavaly. Szóval csak ennyit tudok mondani: hello ZH-k, hello vizsgák, hello kollokvium, hello szakdolgozat. Jövő télen már egyedül fogok élni, külön a családtól :) Alig várom! Csak az előbbieken legyek túl.

    VálaszTörlés