Mai Lookbook dózis

Kicsit megkésve, de itt is vagyok. Pénteken kellett volna, csak kicsit megcsúsztam. Ezen a héten volt a gólyafelkészítő hét, szóval előadásokra jártunk, meg ilyenek, pénteken pedig megnyitottuk az évet. Már a női futsal csapat edzésein is jártam, eszméletlen ügyesek a leányok, ideje komolyan vennem a dolgokat, mert egyelőre elég bénának érzem magam béna vagyok. Hamarosan érkezik a gólyatáboros bejegyzés is, tényleg sokatokat érdekelt, ezért megírom. Holnaptól kezdődik az igazi oktatás, izgulok, kicsit félek, de borzasztóan várom! :) Nektek milyen volt ez a hét?

Szép felső...

Sheinside Ripped Stars Sweater, Sheinside Light Blue Pants, Phixclothing Deer Necklace

Wal G, Zara, Alex Max, Olymp&Hades
Csodaszép ruha, ÚRISTEN!
Na, egy ilyen mellényre nem mondanám, hogy nem kell, hagyjatok békén, ááá... :D

Skirt, Blazer, Bag, Prima Moda Heels
Valljuk be, tökéletesen néz ki!

Vintage Top, H&M Skirt
Szoknya!

Aloha From Deer Shirt, Prettyland Wig, Dr.Martens Boots
Mindent. Ide. Most. Köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, ha ezt akarod tanulni, akkor simán menni fog :D Nekem laza volt a hét, de mivel utolsó évemet töltöm, így holnaptól lesz az igazi kemény hajtás. Én is félek, konkrétan majd rüsztön fosom magam a vizsgáktól :D De hát menni fog minden, mert muszáj, hogy menjen :D És neked is! Sok sikert kívánok az egyetemhez! ;)

    VálaszTörlés
  2. URISTEN AZ UTOLSÓ KÉPEN A BAKANCS JAJJ HÁT NEKEM BORDÓ IS KELL! T____T
    Egyébként amíg itthon vagyok, megejtünk legalább egy outfit fotózást, mert megígértem! :3 csak épp lemerülve pihen a fotómasinám. >.< lusta vagyok. :'D

    VálaszTörlés
  3. En a hetvegen olvasnek egy olyan bejegyzest is, hogy eddig milyen az egyetem :) Miben mas miben jo miben rossz milyen a kornyezet stbstb :)

    VálaszTörlés