Szeptemberi Instagram


1. Pizza - Szombathely, Metro pizzéria! Legjobbak vagytok! Bár koleszosként nem engedhetem meg magamnak a költekezést. :( 2. SEK - Bizony, a kedvenc épületem! 3. Kaják - Nem eszem sokat, nem tudom, hogy miért mondják ezt állandóan. 4. Bögre - Gólyatáboros, de ez rá van írva. Ebből toltam a teát, mostanság is alkalmaznom kellett erre a célra, kicsit betegeskedem...


5. Neves kóla - Van már egy csomó, ezentúl már Kicsim névvel ellátott üveggel is rendelkezem, haha. Egy igazi gavallér fiatalembertől kaptam, úgy hívják, hogy italautomata. :$ 6. Fa - Drót és gyöngyök, más nem kell hozzá. Szobatársamtól kaptam, nagyon jól mutat. 7. Szivárvány a járdán - Ez nagyon feldobott, minden nap látom, mosolyra fakaszt. 8. Bulizzunk! - Nem vagyunk normálisak, életünk képe lesz ez szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése