NOTD: Majdnem karácsonyi

Sziasztok drágák!
Hú, már kezdek beleőrülni a sok tanulásba, szóval úgy döntöttem, hogy pihenek egy picit. Ennek eredménye a következő manikűr, és persze a bejegyzés. Hamarosan jön a karácsony, ezért játszottam a színekkel egy kicsit, Zöld, piros, fekete és nude lakkot alkalmaztam. Igyekeztem a csillogást elkapni, de sajnos béna fotós vagyok.





Felhasznált lakkok:
- Moyra fekete lakk, 35-ös árnyalat
- Lovely gél hatású piros lakk, 55-ös árnyalat
- Essence nude lakk, 03-as árnyalat, Cotton Candy
- Essence fedőlakk,  08-as árnyalat, Night in Vegas (gyűrűsujjamon)
- Rose Nail fedőlakk, az árnyalat kérdőjeles, az üvegcse alján egy 7-es szám van
A Rose Nail lakk már nem muzsikál tökéletesen, sötét alapon még elmegy, világoson már látszik, hogy nem a legjobb. Át is kell néznem a lakkjaimat, és kiválogatni, hogy melyikek használhatóak még. Erről lehet, hogy érdemes lenne írni egy bejegyzést, érdekelne Titeket?

Hogy tetszik?

4 megjegyzés: