Ilyen volt 2013

Igazán megírhattam volna ezt előbb is, de nekem konkrétan ez a január olyan, mintha még 2013 lenne. :D Természetesen az idei történéseket nem foglalom bele a posztba, de jobb, hogy nem azonnal írtam meg, így talán áttekinthetőbb bejegyzés fog születni.

Megpróbálnám hónapokra lebontani, de voltak olyan hónapok is, amelyek konkrétan semmi értelmes történéssel nem tudnak szolgálni, így nem látom értelmét. :) Még így is nagyon sokat adott ez az év, főleg a második fele, hiszen felvettek anglisztikára, kipróbálhattam a koleszos életet, városi leány lettem. Igen, a legnagyobb durranás nekem az egyetem volt, de azért más események is boldoggá tettek. :)


Az év eleje kétségkívül a felvételi izgalmairól, idióta sulis képekről szólt, semmi másról. Februárban sikeresen megünnepeltem a szülinapomat, megkaptam életem első androidos telefonját is, szóval teljes volt az öröm. Ugyanebben a hónapban lett egy éves eme blog elődje, a WHF, ami akkor még wordpressen futott. :) A tavasz azonban ebben is változást hozott, márciusban elkezdődött a Fauve Style, amit a fanfusion hosztolt. Őt szerettem, de a cím nem illett hozzám sajnos, ráadásul a karbantartások nem tettek hozzá az oldal stabil működéséhez. Megérkeztek a tablóképeink is, rengeteg embernek tudtam adni belőle, legnagyobb örömömre. Április legnagyobb sulis eseménye a Kisfaludy-hét/napok volt, minden évben megrendezett versenysorozat, tanulmányi és sport egyaránt. :)



Májusban elballagtam, jöttek az érettségik is, ezáltal pedig véget is értek az iskolai teendőim. Végéhez írt a fiú teremfoci bajnokság, amelyben én is játszottam, 39 góllal zártam. A női focicsapat edzései, illetve a délutáni kosarazások ideje is lejárt, kezdődött a tanulás. Ünneplés is belefért, hiszen május 18-án van a névnapom. :) A június is tanulós volt, 10-én volt az emelt angol, a hónap végén pedig a többi szóbeli. Június 14-én volt a fiú focicsapatom bankettje, amin remekül éreztük magunkat. :)


Júliusban végig dolgoztam, de azért belefért egy Tekenye SC - Győri ETO meccs. Bénáztam is ebben a hónapban, nem mintha a többiben nem szerencsétlenkedtem volna állandóan, de júliusban sikerült betörnöm a netbook kijelzőjét, parádés volt... :D A hónap végén megtudtam, hogy felvételt nyertem anglisztikára! :) Voltak itt magánéleti mélypontok, de ezekről nem beszélnék hosszasan. :)

Az augusztus lazább volt, sokat pihenhettem az elején. A blog is ennek az eredménye, augusztus 7-én végre megnyitott a CIMD. Sikeresen elintéztem a bankkártyás dolgokat is, el sem hittem, hogy végre nekem is van. Ezután beindultak az események, rengeteg új embert ismerhettem meg, augusztus 27-én pedig gólyatábor kezdődött, ami hatalmas élmény volt! Azóta is imádom Szombathelyet, már augusztusban beköltöztem a koleszba, de hivatalosan csak szeptember 1-jétől váltam tanulóvá, haha! Nem akarok áradozni az egyetemről, azt majd az egyetemi életes posztban fogom megtenni, amit 1500 éve ígérgetek Nektek, bocsiii! :( Szeptemberben nyertem még Bettynél is, ami szintén csodás érzés volt.


Októberben részt vettem életem első Savaria Slam Poetryjén, ami fantasztikus volt! Sikeresen átrendeztük a koliszobát is, sokkal menőbb lett! Jelentkeztem bálkirálynőnek a gólyabál keretein belül, sajnos nem én nyertem, de ezúton is köszönöm a szavazatokat. Novemberben lezajlott a gólyabál, király volt. Elkezdődtek a ZH-zások is, és volt 2 beadandónk is, ez már nem volt olyan király. :S Mivel a november már majdnem december, azért a karácsonyi készülődés is beindult, Szombathely Főtere kidekorálva, szobánk is feldíszítve, imádtuk. Novemberben főztem először a koliban, és az első, hatalmas mennyiségű (2 centi) hó is leesett. :') Decemberben picit lazíthattunk, kávéztunk a Cafe Freiben, megvolt a futsal bankett, az angol szakest, forralt borozás a Főtéren és persze a karácsonyozás, no meg a szilveszter, ami hatalmas buli volt. Ráadásul, megérkezett a sulis melegítőm is! *.*

Ennyit így hónapokra lebontva, beszéljünk általánosságokról. Konkrétan 2013 volt az az év, amikor a csicsás ruháimat visszaváltottam, elkezdem az egyszerűbb vonalakat képviselni, és több kiegészítőt/ékszert viselni. Sokkal jobban érzem így magam, nekiálltam beszerezni az alapdarabokat a gardróbomba, ami sajnos még mindig nem teljes.

A blog ugyebár augusztusban nyílt, ez is nagy változás volt az életemben. Ekkor kezdtem el blogspoton ténykedni ténylegesen, a korábbi próbálkozásaimat nem nevezném weboldalnak. Augusztus 7. és december 31. között 75 bejegyzés íródott, 120 komment érkezett, és 16 követő kíséri figyelemmel az oldalt. 17142 oldalletöltés volt, azaz egy nap átlagosan 117,4 oldalletöltésről beszélhetünk. :) Köszönöm szépen ezt Nektek, kétségkívül 2013 legjobb része a blog, és az egyetem volt. Tovább szeretném vinni természetesen, jobb időbeosztással és még több időzített bejegyzéssel, az ide kapcsolódó tervek egy másik bejegyzésben lesznek. :)

Nekem 2013 nagyon jó év volt, persze beárnyékolta 1-2 dolog/személy, de rengeteg új embert ismertem meg, új barátokat szereztem, és nagyon sok mindent tanultam. Nektek milyenek a tapasztalataitok 2013-mal kapcsolatban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése