Elhasznált termékek #2

Jó ideje nem volt már ilyen bejegyzés, hiába, lassan használom el a dolgokat, ráadásul elfelejtem lefotózni őket/kidobálom az összeset, szóval bocsánat, de igyekszem összeszedni magam! :DD


L'Oréal Elseve Nutri-Gloss tükörfény sampon
Hú, őt nagyon szerettem, isteni illata volt. Gondolom 250 milis. :D Csodát nem tett a hajammal, de legalább a helyzeten nem rontott, az biztos, hogy könnyebben kezelhetővé vált. Nagyon jól tisztított, jól is habzott, bár én szeretem, ha egy sampon illatát még hajmosás után is érzem, ez sajnos nem jött be. Nem vettem újra.

Avon Hajvégápoló szérum minden hajtípusra
30 ml-t tartalmaz az üvegcse, amit amúgy megtartottam, mert újra fogom használni. :D Csodás illat, de persze nyilván a töredezett hajvégeket nem hozta rendbe. Viszont hajmosás után is éreztem az illatát, ráadásul a hajvasaló sokkal kevésbé károsította a hajvégeimet. Mindenesetre még lehet, hogy fogom használni, egyelőre most az argánolajos verziót fogyasztom nagy lelkesedéssel.

Avon Naturals Ibolya és licsi testápoló
Csapjatok a kezemre, ha még egyszer Avonos testápolót óhajtok használni, és anyáéra is, ha rendelni akar. Nem is értem magam, miért bíztam benne, már 13485 darab volt, egyik sem vált be, ez sem teljesített jól. Használat után 5 perc múlva ugyanolyan száraz volt a bőröm, ráadásul az illata konkrétan i-d-e-g-e-s-í-t-e-t-t! Nem csoda, hogy évek alatt használgattam el, borzasztóan utáltam, soha többé. A bőrömnek se nem ártott se nem használt, mondjuk nagyon száraz, viszont ennél azért többet vártam. SOHASOHA nem akarok látni egy Avon testápolót sem!

Lora C vitaminos alapozó
Itt sem tudom, hogy mit hittem. Szeretek kísérletezgetni, ő pedig olcsó volt... Életem egyik nagy tévedése, tönkretette a bőröm, ami amúgy sem acélos... Tele lettem pattanásokkal, az alapból zsíros bőröm elkezdett hámlani, kiszáradt, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. 30 ml átok... El sem használtam teljesen, 1-2 alkalomra való még maradt benne, de nem érdekelt, kuka! Ha tudtok, ajánljatok valami csodás alapozót, ami nem csilliárdokba kerül, mert épp alapozó-vadászaton vagyok.

27 megjegyzés:

  1. Ami olcsóbb alapozó, de jó, az pl. az Essence habállagú alapozója volt, kettőt is vettem belőle, nem tudom, lehet-e még kapni. :) Én most BB krémezem, a Manhattan 25 milis BB krémje 1500 forint körül van és jól fed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A BB krémekkel hadilábon állok, egy rossz tapasztalat alapján nem akarok ítélni, de pl. nekem a Garnier BB-je nagyon nem vált be. :(

      Törlés
    2. A Garnier BB-je tényleg katasztrofális... ekcémás foltjaim lettek tőle :(

      Törlés
    3. Na, eddig csak rám néztek ferde szemmel, hogy nem vált be. Ezek szerint nem csak nálam nem szuperált. :)

      Törlés
  2. Én nem használok alapozót, csak BB krémet, ebből a Missha Signature a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Én NYC alapozót és korrektort használok, a Rossmannban sokszor vannak leakciózva, úgy azt hiszem 500 Ft körül mozog az áruk.
    Egyébként ne haragudj hogy itt kérdezem meg, de nem lenne kedved írni egy posztot 'kezdő kolisok' számára? Nagyon érdekelne hogy mik az alapvető dolgok, illetve pár hasznos trükköt is adhatnál. (Jövőre kolis leszek, és gondolom még sok sorstársamat érdeklik a részletek) Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem majd akkor, köszi. :)
      Jó ötlet, írok majd egyet, legkésőbb nyáron publikálom, addig még gyűjtöm a praktikákat. Köszönöm a javaslatot. ^^

      Törlés
  4. Imádom ezt az Avonos hajvégápolót, még nem találtam nála jobbat. Én sose merek alapozóval kísérletezni, örülök, hogy pár éve megtaláltam a tökéleteset :D

    VálaszTörlés
  5. Az Essence alapozókra esküszöm :) 1000 ft körül már lehet kapni jókat :) de ha valami olcsóbban szeretnél a Butterfly alapozók is szerintem egész jók :) nekem egy pumpás kiszerelésű van és én nagyon szeretem. (kép a butterfly alapozóról amit használok: http://i62.tinypic.com/10sfbib.jpg)

    A L'oreal-tól nekem a elseve total repair extreme sampon van meg, még karácsonyra kaptam és imádom :) amilyen rossz állapotban van a hajam, sokat segített, hogy kezelhetőbbé váljon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az ötleteket. A L'oreal samponjai nekem is bejönnek. :)

      Törlés
  6. Ugyanígy éreztem az Avon Málnás testápoló iránt. Soha többé Avonos testápoló. :D

    VálaszTörlés
  7. Hát én alapozóból most Catrice all matt plus-t használok, 1999 ft. Szerintem teljesen korrekt alapozó (tesztet is találhatsz a blogomon róla). Amiről még jót hallottam, az az Essence pumpás, 16h-s alapozója, de ez sárgás bőrszínhez ajánlott!!! A NYC mattító alapozóját is használtam,ami szörnyem csomósodott az én kombinált bőrömön. AVon-ból jó a Calming effects, de nem 100as a fedése, kell nagyobb pattikra korrektor. Ami még jó lehet, az a Max factor CC krém, bár ez lehet drágább árkategória :/ Mindenesetre nézz utána a kremmania.hu-n, én is a vélemények alapján vásárolok, és nem csalódtam még eddig :)))

    Én leginkább a catrice alapozót tudnám ajánlani, abból széles a színválaszték, az én hullafehér arcomra tökéletes a legvilágosabb. Ez inkább rózsaszínes bőrre való, nem sárgásra :)

    Lorát én is használtam, de eléggé elk*rta az arcom, a púderével együtt.
    Ne spórolj az arcodon, nem mindegy, hogy mit kensz rá!! :)

    http://wonderful-fleur.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Ja, és avonból a krémek tényleg pocsékok :D nekem is volt testápolóm, de soha többé. Fehércsokis-epres (az illata jó volt), egy avon care (szörnyű), és egy mangós gránátalmás, aminek szintén csak az illata jó.
    Ami bejött, az a kézkrémek, de azokból is a legjobb a méhpempős. Extra száraz kézre, elég belőle egy borsónyi, és nagyon-nagyon nagyon sokáig kitart :)

    VálaszTörlés
  9. Az Avon testápolókkal én is így vagyok, mindig vettem még egyet, meg még egyet, hátha ez jó lesz, de végül mindent elpasszoltam barátnőknek, vagy anyu használta el. :) Egyszer volt egy jó Planet Spa levendulás, az az egy bevált, de szokás szerint ami jó, azt kiveszik a kínálatukból. Én hosszú ideje használom az Oriflame Ever Lasting alapozóját. Akciósan 1000 Ft körül van, nekem bevált, zsíros-kombinált bőröm van. :)

    VálaszTörlés
  10. én a NYC hab állagú alapozóját ajánlanám :) Az én bőröm sokszor száraz, máskor meg pattanásos, de nekem ez tökéletesen bevált! :) Barátnőmnek is ajánlottam, és azóta ő sem használ mást :) Asszem kb. 800 Ft.

    VálaszTörlés
  11. rimmel london match perfection-t hasznalok,arkategoria:2000-5000 ft kozott van,nem a legolcsobb de nagyon jo..amikor font van,senki nem veszi eszre megis nagyon jol fed:)

    VálaszTörlés
  12. Az alapozóval kapcsolatban én is azt vallom, hogy nem szabad sajnálni rá a pénzt, a drágább sokkal kifizetődőbb, már akkor is ha csak abban a tekintetben nézzük, hogy ha egy olcsóbb elcseszi a bőrödet, olyan károkat is okozhatnak, amikből aztán majd csak méregdrága kencékkel és kezelésekkel tudsz kilábalni. :/
    Ezért én csak azt mondom, hogy ha alapozó akkor MaxFactor, lehet nem a legolcsóbb, de én mindig glamour-napokon veszem azt, amelyik éppen szimpatikus, és simán kitart egy alapozójuk a két glamour-hétvége közötti időszakban. Én személy szerint amióta sminkelek, csak MF alapozót használok, és sosem csalódtam, ráadásul mindig jönnek valami újdonsággal is, szóval még arra sem lehet fogni, hogy nem tud kísérletezni az ember. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad lehet. Csak kolisként megválogatom, hogy mire költök. :/ De köszönöm! :)

      Törlés
  13. szia! :) nagyon klassz az oldalad, még csak most találtam rá, de biztosan rendszereesen jönni fogok! nem tudom mennyire aktuális még az alapozós téma, de én a NYC Skin Smooth Mousse Alapozót tudnám ajánlani, amit nagyon könnyű felvinni a bőrre, hiszen nem folyékony, hanem habos állaga van és ráadásul jól is fed. Nekem nagyon bevált, a Rossmann-ban szoktam venni, az ára pedig 1200 ft (talán egy picit kevesebb is) :) Róla van szó --> http://kremmania.hu/kremek/new-york-color-nyc-skin-smooth-mousse-alapozo
    Remélem tudtam segíteni! :)

    VálaszTörlés