Haul: New Yorker, OPI

A szerdai nap parádés volt, konkrétan olyan dolgokat szereztem be, melyek után 15000 pár éve ácsingózom. Jó pár darab volt kivánságlistás, esetleg szimplán csak "haaddigélekisdeveszekegyet"-listás. Szobatársammal töltöttünk 2 órát a New Yorkerben, ennek az eredményét láthatjátok most. A buszt visszafelé lekéstük, az egyik felsőt véletlenül otthagytam a próbafülkében, és nem vettem meg, de még így is nagy az öröm, hiszen az összes cucc leárazva került a "kosaramba", mert ugyebár nincs kosár, azért az idézőjel, haha, nagyon vicces vagyok ma.




A kék felsőn gondolkoztam amúgy, de 890 Ft volt, szóval amellett döntöttem, hogy jön velem haza. :) A Turn up the music felirat pedig telitalálat, ráadásul brutális a színe. *.* A rózsaszín pedig... Nagyon rég akartam egy ilyet. 1990 Ft-ba került, nem hagyhattam ott. A kép amúgy rettenetes, itt egy "minta". Teljesen ez a fazon, csak nincs zsebe, más az anyaga, szóval tök ilyen, csak teljesen más egyébként.

Flitterek, flitterek mindenhol! *.*



Fent nevezett szobatársam rendelkezik ugyanilyen kis mellénykével, csak arany-bronz-akármilyen, de szép színű flitterek, odavoltam érte, szóval amikor megláttam EZT, akkor tudtam, hogy haha, kell. Árcímkére pillantva még inkább tudtam, hogy oké a dolog, 1490 Ft volt, hát nem csodás? Hát de. A képért amúgy újfent bocsi, tudom, hogy rettenetes, de ő egy L-E-F-O-T-Ó-Z-H-A-T-A-T-L-A-N mellény. Nem én találtam ki, így van a címkén, LOL. :DDD
A farmer ugyanez a ,,kell" kategória, kiváncsiak voltunk, megnéztük az eredeti árat, amely alapján kemény 8990 Ft lett volna, de így elhoztunk egyet-egyet mindketten. Miért? Mert 2990 Ft-ba fájt, azért! Öröm és boldogság! A vászontáska szintén régi vágy, a felirat miatt hatalmas puszi jár a készítőknek, az ár miatt pedig a New Yorkernek. 990 Ft-ot kértek ezért a szépségért.



Két kis kakkuktojás is van azért. Az első kockás inget Facebookon bizniszeltem magamnak, ingyen volt (oké, postaköltség áron ment a dolog), egy leányzónak elküldtem a barna műbőr kabátom, mert kicsi lett az idők során. :( Neki viszont tökéletes, szóval jó helyre került. A lakk eléggé asdfghjkl, egymillió és egy, azaz 1, vagyis még EGY éve vágyom egy O.P.I. lakkra, és itt van. Elrángattam csodás szobatársamat Szombathelyen a Nailshopba, ahol megláttam őt, a Pros and bronze árnyalatot LEÁRAZVA! 1750 Ft-ot hagytam ott érte, impulzusvásárlás volt, de meg kellett vennem, áááá.

Melyik darab a kedvencetek? Ti vettetek valamit a leárazásokon?

Kék trikó | 890 Ft / New Yorker
Rózsaszín kardigán | 1990 Ft / -||-
Mellény | 1490 Ft / -||-
Farmer | 2990 Ft / -||-
Vászontáska | 990 Ft / -||-
Ing | ingyen, LOL
OPI lakk | 1750 Ft / Nail Shop

2 megjegyzés:

  1. Az ing és a lakk a legjobb, na meg a táska :) Nagyon jó áron sikerült hozzájutnod mindenhez :) Ha van a közeledbe Müller nézz be, mert az OPI lakkokból jó pár darab 1490Ft, legalábbis nálunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      van, jártam ott szombaton, de nem láttam akciósat :O

      Törlés