Hello February

Elhiszitek, hogy január már el is illant? Nem volt semmit, dolgoztam pár napot, tanultam, és hasonlók. Itt a február, ami bővelkedik izgalmakban, hiszen a vizsgaidőszak felejtős, jön a rendes suli, ráadásul téli gyerek lévén 8-án lesz a születésnapom. ^^


A blogra hamarosan jön egy kisebb haul poszt, érkeznek a szülinapi ajándékaim is, már ha lesznek, mert idén inkább pénzt kértem. :) Szeretnék több NOTD bejegyzést, de ez érdekes lesz, mert letörtek a körmeim mostanság, szóval várok, hogy nőjjenek. :D Valószínűleg blogozással, melóval, sulival fog telni ez a hónap, megint nem mentem meg a világot. :(

Nektek vannak már terveitek februárra?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a töredező, gyengécske körmeimre ez vált be leginkább: http://www.essence.eu/hu/termekek/koeroem/koeroemapolas-javitas/e/product/studio-nails-ultra-strong-nail-hardener/
    Kicsit drágább volt, mint a sima lakkok, de szerintem megérte. :)

    VálaszTörlés