ÉnKépek #4 - Instagramos összeállítás

Jó rég volt már ilyen bejegyzés, azóta felpakoltam pár képet. Teljesen függő lettem amúgy :D Sok dolog itt fent van már, a blogra pedig még nem publikáltam, szóval érdemes követni: @szandimike

- A Moyra 901-es rózsaszín gél lakkja eléggé bejött, itt látható a teljes manikűr. Azért egy selfie-t is belepakoltam a bejegyzésbe, mert egoista vagyok. :( Megnéztük moziban a Wall street farkasát. Tudtátok, hogy nagyon jó film, és a popcorn sós? 
- Szilveszterkor menő voltam amúgy, nem? :D Csak úgy ragyogtam! Adamről meg ez a kedvenc képem.
- Kis időutazás, a következő kép a nyelvtudomány izgalmas világát mutatja be, a mamusz viszont karácsonyi ajándék. Az utolsókat nem kell bemutatni, én ennyire vártam a karácsonyt. :3


- Jelenleg is ez a manikűr van a körmeimen, hamarosan bejegyzééés. Nagyon tetszik, mások is odavoltak érte, kivéve anyukám. Értitek Ti ezt? :( A rózsát a munkahelyemen kaptam, nőnap alkalmából természetesen egy cuki pasitól, akinek németes akcentusa volt. (külön öröm, hogy rájöttem, hogy ő német, teljesen büszke voltam magamra!) Hozzátenném, hogy abszolút nem számítottunk virágra,vagy akármire, de imádtuk. Az előző manim is meg lett osztva természetesen, azt is nagyon szerettem, Instán még a kaviáros verziója volt látható.
- 1 hetes. hétfő reggel készült "énkép". Sütött a napocska, nem hagyhattam ezt a reggelt kép nélkül. A kreativitásom pedig nem ismer határokat, még a születésnapomra kaptam ezt a desszertet, és csodás kompozíciót hoztam össze. Milka feat ágynemű!
- Szivecske, kolesz verzió. Avagy csütörtök esti "mitegyünk?" vacsi. :D Picit azért buliztunk is, aClubos fotó, melyen csodás szőke szobatársammal szerepelek! Temészetesen külön képet is kapott a szerelmem, életem első, és eddigi egyetlen O.P.I lakkja! Innen üzenném, hogy aki meglep egy - értsd: 387858457 db ilyen lakkal, annak eladom a lelkem is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése