Hello March

Már tavasz? Most komolyan? Neeee. :( Most biztosan hülyének néztek, de ez van, immmádom a telet, és konkrétan nem is volt. Ez nem ér. Mondjuk meg lennék lepve, ha konkrétan már 15-20 °C-ok lennének, és mehetnénk bőrkabiban mindenhova, ez kizárt. Lesz még tél a tavasszal. (értelmes mondat level én) Igen, magamat győzködöm amúgy.


A február számomra szörnyű volt, nem találtam a helyem. Semmi nem sikerült, fásult voltam, és életképtelen. Ha kijöhet a tavaszi fáradtság februárban, akkor nálam ez történt. Egy hónapig zombiként viselkedtem, még saját magam is idegesített. Az órarendem egyébként szerintem ****, konkrétan hiába van elég kevés órám, mégis mindig rohanok, és semmire nincs időm. Most már állandósult, hogy keddenként mindig melózom, és péntekenként is, ha tudok. Februárban sok apró-cseprő dolog miatt haza kellett járkálnom, minden hétvégén itthon voltam, pedig 2 hetente szoktam hazajárni alapból, ezt vissza is hozom, mert utálok ennyit buszozgatni, főleg feleslegesen.
Márciusra sok tervem van. Rengeteg olyan dolog játszik szerepet az életemben, ami elveszi az időmet, és nem okoz örömet, ezeket megpróbálom elhagyni. A blogra rengeteg ötletem lett, és persze ez Nektek is köszönhető, hogy kitöltöttétek a kérdőívem, erről írni fogok egyfajta összesítést/elemzést a jövő héten. Szeretném megvalósítani az oldal térképét, amely bemutat mindent, a kereséstől a bejegyzések "értelmezéséig". A haul posztok megszaporodtak, valószínűleg több NOTD is helyet kap majd a blogon. A szokásos tavaszi kívánságlista is érkezik, lehet, hogy eBay-es "megakaromvenni"-listák is bekerülnek a repertoárba, emellett újra feltűnnek Lookbook képes posztok, illetve Polyvore szettes bejegyzések is. Tesztelgetni is akarok, ami nem túl gyakori nálam, mivel nem szoktam ilyet csinálni, ráadásul a gépem nem csinál elég jó minőségű képeket, de azért próbálkozom- Megpróbálom jobban beosztani az időmet, muszáj, mert rengeteg a tanulnivaló, tudom, hogy mit várok magamtól, és hogy mit kell tennem pl. egy ösztöndíjért.

Nektek vannak már terveitek márciusra?

4 megjegyzés: