NOTD: Minimalista, de csillog

Lakkstoppon vagyok, ezért nem vettem lakkot már nagyon-nagyon régóta, legalább két hete. :( Úgy döntöttem, hogy elhasználom a régieket, szóval egy fehér Lora lakkra esett a választásom. Először rajta alkalmaztam a csillámos lila-rózsaszín fedőlakkot (17- Only Purple Matters), de lemostam, mert nagyon nem tetszett, szóval kipróbáltam feketével. Így már bejött a dolog, szóval maradt. A fekete és a szürke csillámos lakk is Moyra. :)

A fehér lakkból 3 réteg kellett, a feketéből 2, az ezüstből szintén 3. Aki követ Instán, az már láthatta ezt a manit. :) Én nagyon szerettem, ráadásul tartós volt, a 4. napon mostam le, akkor is csak azért, mert meguntam. A fehér lakk bírta a legkevésbé egyébként, de ezen nem lepődtem meg, focizással, kosarazással és maratoni mosogatás/takarítás kombóval edzettem a kis lakkokat.

Hogy tetszett? 

2 megjegyzés: