Tények rólam - Ismerjük meg egymást!

Szinte már a csapból is micellás víz, illetve ez a TAG folyik. Örülök, hogy megkaptam, bár nem tudom, hogy értelmes gondolatokkal tudok-e szolgálni. Hasonlít a dolog a 30 tényes bejegyzésekhez, de itt most 7 db-ot kell leírnom. Engem Niki és Cintia jelölt, köszönöm szépen! :)



1. Nem tudok zajban tanulni, olyankor legjobb ha egyedül vagyok, és csend van. Ugyanez igaz a blogolásra is.

2. Egyetem mellett dolgozom is, immár 2 hónapja.

3. Utálom, ha egy szék háttámlája üres. Mindig rárakok egy felsőt, valamelyik sulis melegítőmet,  végső esetben ráhúzok egy kötött pulcsit.

4. Szeretem a semmittevést, de ritkán jut időm rá, kikapcsolódni is nehezen tudok, mert folyton az előttem álló dolgokon gondolkodom, vagy újabb teendőket találok ki, szinte magamnak generálom az elfoglaltságokat. Hihetetlen. :D

5. Bagoly típus vagyok, mindehhez az is társul, hogy borzasztóan rosszul alszom. Néha egy huzamban tolok 8-9 órát, máskor meg 4-et, de 20 percenként felébredek. :(

6. Nagyon nehezen tanulok nyelveket, mármint az angolon kívül. A német abszolút nem is ment/megy, fogalmam sincs, hogy is kellene tanulni, mivel az angolt csak úgy érzésből csinálom, ami az egyetemen hatalmas hátrány egyébként.

7. Nagyon rá vagyok állva a problémák megoldására, ha valamikor beüt egy gond, azonnal keresem a lehetőséget, és akkor add Uramistenem, de mindjárt alapon gondolkodom, és addig idegesít, amíg el nem rendeződik a dolog. Ebből is látszik, hogy mostanában rengeteget agyaltam a bloggal kapcsolatban, új képötleteim vannak, mivel a jelenlegiek nem minőségiek, rengeteg poszt-terv, és hasonlóak, amelyeket RÖGTÖN megvalósítanék.

Tovább kellene adnom 7 embernek, de az az igazság, hogy sokkal több embert szeretnék megismerni, ráadásul nagyon sokan megkapták már. Épp emiatt a Pepecs-lányoknak küldeném, a legjobb csoportnak FB-n! Nyugodtan töltsétek ki csajok! Aki nem a csoport tagja, de olvas, és esetleg van kedve hozzá, neki is szeretettel továbbítom a ,,meghívást"! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése