Teszt: Avon szemöldökformázó készlet

Még az Oriflame verzióját néztem ki magamnak, de mire észleltem, hogy heló, meg kéne rendelni, addigra már nem találtam meg, haha. Butaságom megoldásaként alternatívák után néztem. Végül ráleltem az Avon termékére, de kissé szkeptikus vagyok az Avonnal, elég bizalmatlanul álltam a dologhoz, de egy próbát megér alapon megkértem anyát, hogy rendelje meg nekem.


Kis kompakt a dolog, olyan, mintha szemhéjpúder lenne. Jól záródik, simán beleszórnám a táskámba, nem lenne baja. Jár hozzá egy kis ecsetke is, én használom hozzá, de nem a legjobb sajnos... Hátoldalán egy kis matricán az árnyalat, és egy-két apró infó található.

Egy színben kapható, ami elég sötét. Számomra. Erről megoszlanak a vélemények, sokaknak nem passzol a sötét szemöldökükhöz. Nálam tökéletes, pedig muszáj a lehető legsötétebb színt alkalmaznom, mivel a hajam kékesfekete. Építgetni kell viszont, mivel egy rétegben nem elég.
Tartalmaz waxot is, ez jó ötlet, és ellátja a funkcióját. Tartósságra nem tudok rosszat mondani, reggel megcsinálom, a szemöldököm egész nap tartja magát, nem mászkál sehova. Mármint a por, és nem a szemöldököm, vicces lenne, ha lesétálna az államra, vagy valami.


Szerintem nagyon természetes hatást kelt, ezen még én is meglepődtem. Nem hittem volna, hogy ezt mondom, de ez most jól sikerült, hajrá Avon! Ha elfogy, akkor újra fogom venni!


Ti mivel formázzátok a szemöldökötöket? Esetleg megvan ez a termék?
Vagy az Oriflame verziója?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése