Kívánságkosár - központban a H&M

Sziasztok, cicákok!
Mai posztként kivánságlistát terveztem, nekiálltam böngészni a H&M kínálatát, és megosztanám veletek is az eredményét. Később is szeretnék majd ilyen bejegyzéseket mindenféle online fellelhető boltocska oldala szerint, évszakonként, vagy naponta 365 alkalommal, ha nagyon csorgatom a nyálam.

Eddig nem lehetett nálam H&M-hez köthető posztokat olvasni, ez annak köszönhető, hogy a környéken nincs. Ami még durvább, hogy életemben egyszer voltam ilyen boltban, az is Grazban volt, úgyhogy kicsiny hazánkban én még nem jártam H&M-ben sajnos.
Szombathelyre járok suliba, ahol nem található, a legközelebbi üzlet Veszprémben van, esetleg Győrben. Csak sajnos senki nem fog elzarándokolni velem egyik helyre sem. Ami elszomorít. :( Ameddig nem találok vállalkozó szellemű, birtkatürelmű, 200x ruhapróbát kibíró jelöltet, addig marad a neten való böngészés. *színpadias sóhaj helye*

Leopárdmintás cipő - 3990 Ft (ABSZOLÚT FAVORIT, HA VALAKI SZERET
ÉS MEG AKAR LEPNI, AKKOR 37-ES A LÁBAM! ^^)

Csíkos póló, igazi alapdarab - 1290 Ft

Pulcsi - 2990 Ft

Szoknya - 2990 Ft

Farmerkabi - 8990 Ft

Sportmelltartó - 2990 Ft

13 darabos gyűrűszett - 1290 Ft

Hajfánk - 790 Ft

Jelenleg ennyi lenne az én listámon, Ti mit választanátok a H&M oldaláról?

9 megjegyzés:

  1. Gyere el Sopronba, én elmegyek veled itt a H&M-be! :D

    VálaszTörlés
  2. még kábé el is tudnám vinni Tapolcára neked :DD Csak nem tudom mikor lenne időm összeszedni :D De majdnem hogy megoldható :D

    VálaszTörlés
  3. Gyere el Debrecenbe :) Szívesen elmegyek vele mindkét üzletbe :)
    Mia

    VálaszTörlés
  4. mindkét H&M-be :)
    Mia

    VálaszTörlés