Maybelline Volum' Express The Colossal Cat Eyes szempillaspirál

A mai bejegyzést egy tesztnek szántam, a szempillaspirálomra esett a választásom. Karácsonyi ajándék volt, az egyik koleszos leány vette nekem, ugyanis rajta volt a kívánságlistámon. Azóta csak őt használom, mivel eme darab a legelső márkásabb termékem, ezért nagy bizalommal fordultam felé.

Csodát azonban nem vártam, mivel tudom, hogy az én szempilláim alapból borzalmasak, annyira rövidek, hogy nemhogy szempillának nem nevezném őket, szemborostának is alig. :( Épp emiatt is lepett meg ez a spirál, ugyanis az eddigiektől csak feketébb lett, és nagyjából itt meg is szakadt a történet. De itt... Más történt!



Szokásos dundi tubus, 9,5 ml termék.


A keféje az egyetlen, ami annyira nem tetszik, szerintem túl sok festéket vesz fel. A belső szempilláimat nem érem el vele igazából, furán lehet vele bánni, az egyszer biztos. A színe viszont tényleg fekete, nem csak "szerű", nálam általában ez a problémás dolog, nem feltétlenül lesz szép fekete a végeredmény.


A jobb szememen alkalmaztam csak, a bal szemem teljesen natúr. Kissé összeragasztja a pilláimat, amelyek utána olyanok mint a légylábacskák. Nekem ez nem baj, kifejezetten tetszik. A pilláim (borostáim, haha) hosszabbak, de nem dúsabbak. Amit viszont meg akarok említeni, az az alsó pillasor. Amióta ezt a spirált használom, mintha több lenne alul a szempillám. Nem tudom, hogy ez lehetséges-e, mindenesetre nálam ez a helyzet.
Csupán a kefe miatt kap 4,5 pontot az 5-ből a kicsike, ugyanis nehezen tudok vele spirálozni.

Tetszett? Ti milyen szempillaspirált használtok?

2 megjegyzés:

  1. Szempillagöndörítőt nem szoktál használni? :) nekem is rövid szempilláim vannak és sokkal többet tudok kihozni belőlük, ha előtte göndörítek ;)

    VálaszTörlés