NOTD + TESZT: Rimmel Space Dust lakkok

Indítsuk a mai napot egy manikűrrel, melyet korábban viseltem, a lakkokat pedig az előző haul posztban már láthattátok. Ők az én első homokfinisű lakkjaim, lassan reagálok az újdonságokra amúgy. Nagyon tetszenek, 1200 Ft-ért vétek lett volna otthagyni őket. Megjegyeztem, hogy inkább nem eszem 3 napig, de ők jönnek velem haza. Erre a Rossmannos pénztáros néni úgy bevihogott, hogy csak na, olyan viccesnek éreztem magam. :DDD

Moon Walking és Aurora!



A lila (Moon Walking) két réteget kapott, az arany (Aurora) pedig hármat, két rétegben látszottak a körömvégek, úgy gondoltam, hogy elbír egy harmadikat. :)
Az üvegek szokásosak, 8 ml ,,anyagot" tartalmaznak. Szerencsére az ecset dundi és lekerekített, én ezekkel szeretek a leginkább lakkozni. Szépen terült a lakk, az állaga számomra megfelelő, talán egy picit folyósabb lehetne. Én alkalmaztam fedőlakkot, így hipergyorsan megszáradtak

Szűrt fény

Lámpafény

Ezt a képet a lakk felkenése után 3 nappal, maratoni mosogatás, nagytakarítás és egyéb tevékenységek végeztével készítettem. Ezen a kezemen csak a körömvégek koptak meg picit, viszont a jobb kezem egyik ujjáról lepattant egy jókora darab. Nem tudom, hogy miért, a többinél nincs ilyen probléma. Mindenesetre bimbódzó kapcsolat a miénk, Aurora és Moon Walking a férjeim akarnak lenni, én pedig ezentúl az ő tulajdonuk vagyok, sajnálom :(


Összességében nagyon meg vagyok velük elégedve, ha van szerelem első látásra, akkor ez az. :) Előléptek a kedvenceimmé, ráadásul kijelenthetem, hogy a lakkstoppnak hivatalosan is vége!

Tetszett? Megvannak ezek a lakkok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése