Giordani Gold Calligraphy szemhéjtus

Újabb teszt, a terítéken most egy szemhéjtus, méghozzá egy Oriflame-s darab, a Giordani Gold termékcsalád egyik, ha nem a legújabb tagja. Én még 1499 Ft-ért jutottam hozzá, jelenleg 2399 Ft-ért dobálják a katalógusokban a vállalkozó szellemű tusvásárlóknak, akik 0,8 ml anyagot kapnak, ha megveszik. Ha nem, akkor gondolom semennyit.

Mit is ígér a termék? Lesarkított applikátorú szemhéjtus a szemkontúr precíz hangsúlyozására. Fekete pigmentjei intenzív vonal megrajzolását teszik lehetővé. LashVital-komplexe erősíti és kondicionálja a pillákat. Szépen hangzik, de tényleg így van?



Csomagolás: Elegancia jellemzi a tubust, fekete műanyag borítás, aranyszínű kupak, amely gyűjti az ujjlenyomatokat, ahogy azt a mellékelt ábra is mutatja. A feliratok szintén arany színűek, tartok tőle, hogy le is kopnak majd, de annyi baj legyen. Nem túl extra, de nincs vele baj. 


Használat közben: Az applikátor fantasztikus, kifejezetten kemény, nagyon könnyen lehet vele vékony illetve vastag vonalat húzni. Szerencsére a tus állaga nem túl folyós, kényelmesen és gyorsan lehet vele dolgozni.


Pigmentáltság: Tényleg intenzív fekete színe van, csodásan pigmentált. Mattra szárad. A hiperszupi szempillás komplex hatását én nem vettem észre, de ha csak én vagyok a gyökér, szóljatok! Tartóssága sem rossz, bár én gyakran dörzsölgetem a szemeimet, eddig még nem sikerült belenyúlnom, de ami késik, az nem siet. A kezemre húzott vonalak pici dörzsi után nem adták magukat könnyen, viszont sima vízzel sikerült lemosni.

Összegzés: Az eddigi legjobb tusom, ha marad az ár, akkor nem veszem újra, de akció keretében jó vétel lehet. Külön tetszik az applikátor, engem megvettek, ez az első filces tusom, de többé nem is használok mást. Nálam 4,5 pontot ér az 5-ből, de csak az ára miatt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése