Szívem Simonja

Nyugalom, semmi nyálas szösszenet nem fog itt szerepelni egy férfiról sem! Szívem Simonja nem más, mint az internet Showder Klubjának feje, a hétfői napok túlélésének eszköze, a podcastek magasisolájának képviselője! :D

Amikor először hallottam róla, az egy komoly fordulópont volt az életemben. Végignéztem az összes - akkor pontosan 117 db - videóját mindössze 1 nap alatt. Sírtam nevetéstől, imádom az egészet. Most értettem meg, hogy mi a lényege a hétfői napoknak... A SIMON-KAPSZULA!
De mi is ez? Nos, Simon, "Az Arc Nélküli Manus" a főszereplője különböző animációs videóknak, amelyeknek készítője Pencz Tamás. Különböző témákat feszeget, legyen az akár teljesen hétköznapi dolog. A DumaRagu oldalon azonban mindent megtudhattok erről, nem is írnék hosszasabb bemutatót. :)

A Simon-kapszulákat imádom a legjobban. (Simon-hiány csillapító!) Ebben leginkább a nézők e-mailben feltett kérdéseire válaszol Simon. Általában bugyuta kérdéseket kap, vagy teljesen hétköznapiakat, esetleg olyan agyamenteket, amelyekre nem tudnék reagálni sem.
Az Adáson kívül videók egy-egy élethelyzetet, személyes dolgot boncolgat. Természetesen a nevetés itt is garantált.

Kedvenc részeim:
Real vagy Barca? (Ezt le sem tagadhatnám, gránátvörös-kék szívvel egyszerűen nem is kérdés, hogy szeretem ezt a videót.)Rossz nap ; SzúnyogWonat cabinjában

4 megjegyzés: