Glamour-napok, meg úgy egyáltalán

Tudom, kissé megkéstem, de mindig adódott valami apróság, ami miatt nem tudtam lefényképezni a dolgokat. Vagy a fényképezőt hagytam a koleszban, vagy az egyik ruhát nem találtam meg... :D Most viszont minden itt van. Na, oké, ne nézzetek rám csúnyán... Honnan tudtátok, hogy sajnos nem sikerült mindent lefotózni? Wá, géniuszok vagytok... Igazatok van, sajnos egy körömlakk hiányzik. Essence, csodás babarózsaszín. Majd jön róla teszt, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket... Na, de térjünk vissza azon dolgokra, amelyekről készült is fotó.

Imádom a csoportképeket! :D

A táska egy kakukktojás, nem Glamour-napi szerzemény.
Anya vette, "majd megegyezünk, hogy kié legyen" címszóval.
Hát én eldöntöttem, hogy az enyém. :D


Bizony, lemaradt a csoportképről,
de még idejében eszembe jutott!

Összegzés:
Igen, ilyet is írok most. Talán túl sokat vártam ettől az egész Glamour-napok mizériától... Nekem nagy csalódás volt sajnos, az árakat emelték, emiatt kuponokkal nagyjából az eredeti árukba kerültek, vagy még többe, ráadásul az akciós termékekre nem vonatkoztak a kuponok a New Yorkerben. A pénztáros leány pedig bunkó is volt ráadásul, de ez nem a Glamour hibája. :D Ez valamilyen szinten érthető, viszont eddig elfogadták mindenre. A tömeg sem tetszett, de ezt el kell viselni. Mindenesetre ez most nem volt a legjobb. :(
A legjobb vétel a farmer volt. Gyanús volt az akció, de nem találtam hibát rajta, szóval imádom! A táska is tetszik nagyon. A kardigánból sok nem látszik a képen, sima fekete, gombos. Meleg nagyon, de a méretezésnél figyelni kell, kapásból M-eset próbáltam, viszont hatalmas volt rám sajnos. Az S-eset hoztam el, mivel nem találtam XS-eset ebben a színben, bár az is elég lett volna. A kis csipkés felső régóta a szívem vágya, bár eredetileg fehérben szerettem volna, de olyan már nem volt. A képen nem igazán jön át, nagyon szép igazából. A zöld-fehér csíkos felső az a tipikus farmer-tornacipő-valamilyenpólótfelkapok összeállítások alapeleme, nagyon megérte. Képen ez sem mutat, pedig próbálkoztam. A hajpánt 290 Ft-ért ajándék volt lett volna, ha nem lenne nagy a buksimra. :( Valamit ki kell találnom. A Barcás órarendet nem hagyhattam ott, akárhányszor láttam az aktuális szezonra készített órarendeket, füzeteket, mindig megvettem, ez most sem lehetett másként. :)

Táska | 2200 Ft - Kínai
Farmer | 3290 Ft helyett 2630 Ft - Takko
Kardigán | 2990 Ft helyett 2390 Ft - Takko
Fekete, csipkés ujjatlan ing | 1490 Ft - New Yorker
Zöld-fehér csíkos felső | 890 Ft - New Yorker
Szegecses hajpánt | 290 Ft - New Yorker
Rózsaszín körömlakk (nincs kép) | 490 Ft helyett 390 Ft - Müller
Barcás órarend | 55 Ft helyett 45 Ft - Müller

Ti miket szereztetek be? Elégedettek vagytok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése