Interjús tag

Régebben találkoztam már egy hasonló kitöltős dologgal, legalábbis a kérdések nagyon rémlenek, válaszolni is akartam rájuk, de valamiért ez elmaradt. Most viszont újra szembejött velem eme tag, ezért kitöltöm. Köszönet érte, Die_ler! :)

Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
- Láttam hasonló témájú oldalakat, akkor jutott eszembe, hogy miért ne csinálhatnám én is? Ennek már lassan 2 éve, a lelkesedésem azóta is töretlen, ha pedig lehetséges, akkor nagyobb.

Milyen hobbid van még?
- Focizom, dekorálok, zenét hallgatok, vásárolok, Barca meccseket nézek, focis videókat lesek.

Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?
- Rengeteg volt, csakúgy, mint előzővel (WHF). Talán a legjobb az volt, amikor nyertem Betty játékán.

Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?
- Ha ezzel keresném a kenyeremet, akkor lehet...
Bár az az álmom, hogy fordító legyek. Ha elérem, akkor szerintem nem hagynék fel vele. A blogot vinném tovább, de nem ennek élnék természetesen.

Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?
- A blognál mindenképpen ki kellene alakulnia valami rendszernek szerintem. Ha nagy ritkán borul, akkor nem gáz, bárkinél előfordulhat, de heti x poszt, majd havi 1, és így tovább nem szerencsés szerintem. Fontos az átlátható kinézet, kategorizálás, hogy a látogatónak ne kelljen keresgélnie. Menü sem árt, a fejléc alatt tökéletes.
- A szerkesztő legyen rugalmas, közvetlen, kedves. Válaszoljon a hozzászólásokra! A blog témájához próbálja tartani magát, túlságosan ne tárulkozzon ki - szerintem - az olvasóknak. 

Kik a példaképeid?
- Blog tekintetében nincs. Amúgy David Villa és Leo Messi.

Mit olvasol szivesen más blogon?
- Vásárlós bejegyzések, NOTD, személyesebb posztok.

Átlag mennyi idődet veszi el a blog 1 nap?
- Ez nagyon változó. Amikor nincs poszt, akkor is munkálkodom a háttérben, szóval nagyjából 20-30 percet. A bejegyzések megírása nagyon szélsőséges, a képgyűjtemény kevesebb, mint egy óra, de egy hosszabb cikk akár órákig is eltarthat.

Van külön blog füzeted, amibe az ötleteidet írod?
- Van.

Általában hány poszt van előre megírva?
- Függ attól, hogy mennyire van ihlet. Előfordul, hogy 3, de néha egy sincs.

Honnan jött a blogodnak a neve?
- Olyan címet akartam, ami teljes mértékben leír engem. Mivel sok kávét iszom, ezért kézenfekvő volt ez. Vaciláltam amúgy, nem titkolom, először a focit akartam beleszőni, de valahogy nem működött úgy a dolog, hiába imádom. Ezért maradt ,,a kávé a drogom". :)

Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?
- Igen.

Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?
- Miss Sporty szájfény, ha jól tévedek.

Mit dolgozol civilben?
- Egyetemre járok, jelenleg munkát keresgetek. :D

Kedvenc sminkmárka?
- Konkrétan nincs. A legtöbb sminktermékem márkája azonban Avon illetve Essence.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése