Random tények #2



  • Mindig úgy állítom az ébresztőt, hogy ne végződjön 5-re, vagy 0-ra. Az túl szabályos, imádok 6:47-kor kelni.
  • Sajnos nem tudok profin sminkelni. :(
  • A hajam alapból sötétbarna, de kékesfeketére van festve.
  • A szemem is sötétbarna, haha.
  • Soha nem tört el egy csontom sem eddig.
  • Gerincferdülésem van.
  • Szemüveges vagyok, az egyik szemem rosszabb, mint a másik... Távolra nem látok jól egyébként.
  • Nyelvi előkészítős osztályba jártam, ezért 5 évet töltöttem a gimnázium padjaiban.
  • Kevés zöldséget eszem, de annál többet beszélek. Gyümölcsöket sem fogyasztok túlságosan.
  • Nem tudom, hogy újat mondok-e, de a Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ Berzsenyi Dániel Pedagógusképző Karának anglisztika szakos hallgatója vagyok. Ez nehéz mondat volt, plusz nekem marad a Bölcsészettudományi Kar, mivel tutira nem leszek pedagógus, sajnálom.


    • A telefonom háttere David Villa, már évek óta. :)
    • Nem iszom sört. Mert nem jó. Mert nem szeretem.
    • Szoktam magamban beszélni, csak úgy véletlenül. Szeretem megvitatni a dolgokat egy zsenivel. (:DDDD)
    • 2 édesítővel iszom a kávémat.
    • A kedvenc angol szavam a conscientiously (lelkiismeretesen). :D
    • Könnyen zavarba lehet hozni.
    • Utálom azt a szót, hogy kálvária! Ne használjátok előttem.
    • A gumicukor nálam nem játszik, nem szeretem.
    • A horoszkópom vízöntő. Rettenetesen illik rám egyébként, az általános jellemzés teljesen én vagyok, mondjuk a napokra vonatkozó horoszkópok ritkán (nagyjából soha) jönnek be...
    • Imádok buszozni, akkor jönnek a legjobb ötletek! Mindig a belső ülésen ülök amúgy.
    • Nagyon utálok veszíteni, nem is tudok igazából.
    • Mikor születtem, a nyakamra tekeredett a köldökzsinór.
    • Vashiányos vagyok sajnálatos módon.
    • Rettegek a bohócoktól.
    • Különös addikcióm van a tejföl iránt.
    • Egy hófehér plüssmacival alszom.
    • Ha több újságot olvasok egymás után, akkor magam köré gyűjtöm őket, és a címük alapján ABC-sorrendben olvasom őket. A Zalai Hírlapot pedig a hátlapon kezdem el böngészni.
    • Régebben volt nagyon-nagyon rövid hajam is.
    • A Facebook szerint nincs "még egy belőlem", a nevemre rákeresve nincs másik találat.
    • A gyorskaják nem valóak nekem, nem lakom jól velük, full drága és egészségtelen is, plusz nem is olyan finomak...
    • A sorozatokat angolul nézem, angol felirattal.
    Remélem, hogy tetszett az újabb gyűjtemény. Az előző bejegyzés itt olvasható. :)


    “Everybody thinks I’m weird.” well, maybe… I am.  - I'm Not Dead and I'm Not for Sale
    Nem vagyok fura, csak limitált kiadású... :D
    Facebook

    Tumblr
    Other...
    Style†DIY†Happiness†Ideas†Life

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése