NOTD: Ennél barnább már nem is lehetne

Nem mintha annyira követném a szezonális színeket, nem az évszak dönti el, hogy milyen lakkot viselek a körmeimen. De ezt a lakkot ki akartam próbálni, és annyira barna meg persze őszi, hogy az már felháborító! Az alapot a csodás Orly lakk adta, róla itt olvashattatok, ugyanis ő egy nyeremény.


Szerelmes vagyok, haha! Egyébként a gyűrűsujjamon található lakk szintén Betty játéka során került hozzám. Hatalmas Moyra rajongó vagyok, eme példány sem okozott csalódást, nagyon imádom. Próbáltam elkapni a csillogását (kép lentebb), de természetesen nem sikerült, mert béna vagyok nem voltak túlságosan jók a fényviszonyok. 







Az Orly lakk abszolút kedvenc lesz, annyira szép, hogy hihetetlen. Zseniálisan szárad, egyenletesen lehet felvinni, tökéletes az ecsete is, ráadásul egy rétegben is nagyon jól fedett, de én mindig 2 réteget használok, emiatt ebből is annyit vittem fel.
A Moyra ugyanez, nem tudok többet hozzátenni. Felhasználtam még az Essence pelyhes lakkját, aki az örök favorit nálam. :)

Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése