2013 utolsó Instagramos bejegyzése

Bizony, valószínűleg más említésre méltó kép nem fog készülni, szóval jöjjön az elmúlt 2-3 hónap képtermése. Nem túl részletes, nem örökítettem meg mindent sajnos, de majd jön egy évértékelő bejegyzés, amikor mindenről lehull a lepel, és részletesen beszámolok arról, hogy milyen volt nekem ez az év.

Ez a csodás kis "kollázs" itthon készült, azóta már helyet is kapott a koleszban, az egyik szobafalon. Köszi a képeket, Képes Sport!

Kicsit lazultunk órán. :)
Ja, igen, itt voltak a lazulós órák.

A lazulós órák eredménye... Tanulás!

Volt egy gólyabál, csudiszép körmökkel.

Szintén gólyabálos.

Beadandó írása közben, a generatív grammatika szépségét csodáltam!

A csodás melegítőm. Igaz, hogy nem sok közöm van a sporttudományhoz, de nem baj.

Vizsgaidőszak promóképe is lehetne.

Szombathely, Főtér! Gyönyörű!

Hipermeleg csizmim, sajnos nem tettem bele a karácsonyos  posztba, majd egy következő zsákmányos bejegyzésben helyet kap! Szeretlek, Deichmann!

Ajándékok becsomagolva, karácsonyt vártam! Meglepő, nem?

2 megjegyzés:

  1. Szia. :) Te melyik instagramos kép effektusokat szoktad használni a leggyakrabban? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) a Walden a kedvencem, de használom még az 1977-et és a Brannan-t is ^^

      Törlés