Kívánságlista a télre/karácsonyra

Ideje összeállítani, hogy mit is szeretnék kapni/beszerezni. Nem csak karácsonyra vonatkozik, konkrétan a télre, meg úgy utána. A legtöbb dolog koleszba kellene, de erről később. Elöljáróban annyit, hogy természetesen nem vagyonokba kerülő tételekről beszélünk. :)


1. köntös: Koleszba kellene egy, mert ha elviszem a sajátomat, akkor meg itthon nem lesz... Valami puha, és eszméletlen meleg darabra lenne szükségem! 2. sima fekete öv: Még mindig nem találtam meg a megfelelőt. 3. mamusz: Szintén kollégium, a papucsom kezdi megadni magát, pedig imádom. :( 4. meleg pulcsi: Ráleltem álmaim pulcsijára Szombathelyen, ezért őt meg is szerzem majd. 5. termosz/melegentartó pohár: Hogy előadásokra vihessek kávét. :D 6. karóra: Egy jó óra öltöztet, ráadásul nincs időm mindig előszedni a telefonomat. 7. nagy alakú pénztárca: Bizony, régóta keresem belőle is a megfelelőt. Egy sima fekete, nem lakk, semmi ilyen csicsa dolog nem kell, csak egy egyszerű, standard darab. Oly nagy kérés ez?! :( :D 8. nagy táska: Fekete? Az már van, de nem gond. Nagyon kéne, mert a netbookot szállítanom kell valamiben, néhány órán képtelenség jegyzetelni kézzel... 9. csizma: Meleg, meleg, MELEG csizma! Nem is értem, miért árulnak télre való csizmákat, amelyekben bélés sincs. Na, elkanyarodtam a témától. Ebből viszont mindenképp fekete kell, még keresem az álomdarabot.

1. alvómaszk: Szintén kolesz, rettenetesen zavar a fény, nem tudok tőle aludni. :( 2. világos farmer: Az előző menthetetlen sajnos, pedig szerettem. 3. nude borítéktáska: Mert jól kombinálható, és buliba nem viszek malaclopós táskát. :/ 4. pendrive: Sajnos a régi pendrive-om eddig bírta, a borítás lejött, egyszer működik, egyszer nem. 5. szürke cicanaci: Nem ártana egy, jó meleg, hogy hordhassam a fekete szoknyámat télen is. 6. Maybelline szempillaspirál: Vagy akármelyik másik, amelyik a szánalmasan rövid szempilláimból elfogadható hosszúságút varázsol. 7. könyv: Farkas Lívia ,,Ennél zöldebb nem lesz" című könyvét szeretném olvasgatni. :) 8. alapozó: Márka mindegy, csak fedjen...

Kedves Jézuska!
Idén igyekeztem jó lenni, sokat tanultam, kedveskedtem másoknak, kerestem munkát, próbálom anyuéknak könnyebbé tenni a dolgokat. Még inkább rendet tartok, mint eddig, udvarias vagyok, amennyire tudok. Ezért kérlek, legyél jó hozzám! *.*

CiccMicc

Nektek van ilyen listátok? Milyen tételek szerepelnek rajta?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése