5.0-s verzió

Igen, megint designváltás. Vagyis hát igazából sablonváltás, de ebbe ne menjünk bele. :'D Történt ugyanis egy-két dolog, az oldalsáv bonyolultnak tűnt, ráadásul kaptam észrevételeket, hogy elcsúszik a lap, esetleg néhány dolog nem olvasható. Emiatt nem lett kedvencem, a színek miatt nem mutattak jól a bejegyzések képei, melyeknek a méretezése is érdekes volt a széles oldalsáv miatt. Sok apróság összeadódott, végül kerestem egy egyszerűbb sablont.


Ez lett volna a fejléc, de ezzel a sablonnal nem mutatott jól. :/ Nem baj, Facebook borítókép lesz belőle. :) Néhány változást eszközöltem, a címke és az archívum modul is új, lekerültek az alsó sávba, csakúgy mint a kereső és a rendszeres olvasók. Üdvözlőszöveg sincs, rájöttem, hogy azért az annyira nem fontos... Sokat beszélek, a lényeg annyi, hogy remélem, most mindenkinek olvashatóak a dolgok, és tetszik nektek ez az egyszerűbb sablon.

2 megjegyzés:

  1. Nekem eddig ez tetszik legjobban! :) Egyszerű, de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejön amúgy, örülök, hogy Neked is. Úgy érzem, hogy nálam is ez a favorit eddig! :3

      Törlés