Halogató Beauty Blogger TAG

Ezt a kis válaszolgatósdit Vanity oldalán láttam, és nagyon bejött, úgy gondoltam, hogy kitöltöm én is.

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
- Arcradírozás. Elfelejtem. :(
2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
- Sajnos nem igazán sminkelem magam, shame on me, egyetlen ecsetem sincs, de biztosan rendszeresen kimosnám őket.
3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
- Addig, ameddig nem kerülök közel az én kis drágáimhoz, azaz ameddig nem lakkozhatom újra. :D
4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
- Nem nagyon szoktam újravenni semmit, kísérletezős típus vagyok, 1-2 terméket használok huzamosabb ideje, azokat még az előző darab elfogyása előtt újraveszem.
5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
- Nincs ilyen.


6. Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
- Kollégiumi díj befizetése. :( :D
7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
- Elkészülök simán általában.
8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
- Sok még nem volt, de azokat betartottam.
9. Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
- Igen!
10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
- 1, maximum 2 hét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése