NOTD: Miss Világegyetem

Ma nem kíméltelek Titeket, egyszerűen muszáj volt ilyen fennkölt címet adnom a bejegyzésnek, ez a lakk megérdemli. Zenghetnék ódákat róla, de nem teszem. Hopp, dehogyisnem! Fantasztikus, csodaszép, ragyogó! Sorolhatnám mééég. Megtegyem? Nem, az már sok lenne. De tényleg. Lenyugszom.


Bocsi az idióta kéztartásokért, én-én-én tényleg megpróbáltam normálisan tartani a mancsom, úgy, hogy látszódjon azért az is, hogy milyen csini a lakk, de nem jött össze. :(


Azt hiszem, hogy hivatalosan is ő az új kedvencem. (ennyit arról, hogy nem ajnározom a lakkot, bocsánat :D) Az üveg szokásos, ecset dettó az állandó, lekerekített bumszli Essence-ecset, amit én imádok, szóval nincs panaszom. A száradási ideje gyenge, ez levon a dolgok szépségéből, de a 4. napon önként mostam le, ennyit simán bírt, pedig ment a mosogatás és hasonlók állandóan, bizony ám!


Nem tudok mást mondani, buksitokra megy egy puszi, well done, Essence csapat! Nem csoda, hogy ezt a lakkot ennyire imádom, mindig visszatettem a polcra, de most végre megvettem. *sátáni kacaj*

Mi a véleményetek? Megvan már ez a lakk? Ha nincs, megvennétek?

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lakk, régebben sokat használtam, de mostanában hanyagolom, bár van gyorsszárító fedőlakkom, de idegesít, hogy lassan szárad (szerintem ez beragadt az agyamba, ez tart vissza) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal nálam is kihúzta a gyufát, de elnézem neki. :$ Te se hanyagold szegényt. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk, és az Essence színei általában véve is szépek, de a minőségbeli változással nem tudok napirendre térni még mindig. A régi mini lakkjaik szuperek voltak, de az újak tartóssága sajnos kritikán aluli. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam meglepően jól bírják, a házimunka ellenére is. :) Akkor mosom le őket, amikor másik színt szeretnék látni. ^^

      Törlés
    2. Akkor szerencsés vagy, mert rengetegen azt írják, egy napig maradnak fenn. Nekem a géllakknak köszönhetően maradnak fenn akár egy hétig, ugyanis arra lakkozva bármelyik lakk tartós, még fedőlakk nélkül is :-)

      Törlés
    3. A szerencsés mivoltom legendás. :O Másokat viszont sajnálom, mert nálam ár-érték arányban simán beváltak az Essence lakkjai. A géllakkozást még nem próbáltam. :/ :)

      Törlés