Avon Supershock gél állagú szemceruza - Flash

Mára egy Avonos terméket hoztam nektek, melyet Katy játékán nyertem. A csomagot bontogatva nagyon megtetszett, nézegettem, forgattam, nem is tudtam dönteni, hogy ez egy tus vagy ceruza. Egyesíti a kettőt, de a katalógus szerint ez egy ceruza. Elméletileg 1359 Ft az ára, ezért a pénzért. 1,2 gramm cumót kapunk.

Én a Flash fantázianévvel ellátott árnyalatot birtokolom, ami egy csodaszép világosrózsaszín színt takar. Gyönyházas, mondjuk kis csillámok nincsenek benne, de szerintem gyönyörű!


Csomagolás: Elegáns, ujjlenyomatgyűjtő, viszont a ceruza végének színe megegyezik a termék árnyalatával, ez nagyon tetszik. Sima fekete műanyag, semmi extra, de nem is kelt olcsó hatást. A feliratok ezüst színnel vannak írva, viszont nem tűnnek nagyon lekopósnak.


Használat közben: Csodás gél állag, eszméletlen könnyű vele egyenes vonalat húzni. Simogatja a bőröcskémet! :)


Pigmentáltság: Eszméletlen szép színe van, gyönyörűen fényesre szárad. Dörzsölgettem brutális vadállat módon, de lerobbanthatatlan a termék. Víznek pillanatok alatt megadja magát, de sírni úgysem fogok, ha viselem. :D


Szemecskeee! :)

Összegzés: Nagyon nagy kedvenc lesz! A képen még nem szerepel, de később kipróbáltam a vízvonalamon is, ott is megállta a helyét. Az ára sem vészes, nálam 5 pontot érdemel az 5-ből!

Próbáltátok már ezt a terméket? Szeretnétek?
Vagy van olcsóbb alternatívátok hasonló színből?
Milyen szemceruzát használtok?

6 megjegyzés:

  1. Nekem türkizkékben van és én is imádom!!!:)
    Gyönyörű, egyenes vonalat lehet vele húzni, ahogy írtad és tényleg simogat..:)
    Abszolút kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan az a szín is gyönyörű! :) Köszönöm a hozzászólásod, nekem is belopta magát a szívembe! :)

      Törlés
  2. Imádom ezt, nagyon becsüld meg, mert nem kopik (legalábbis nekem) és fantasztikusan feldobja a szemet (ez + egy kis spirál= csoda) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértem az imádatod, nekem is tetszik! Kiemelt helyen van nálam! :)

      Törlés
  3. Nagyon örülök, hogy szereted ezt a terméket, tényleg jó ez az állag, még a Pixiwoo-lányok is dicsérték :-)

    VálaszTörlés