Júniusi haul: eBay rendelések és ruhácskák

Sziiiiiasztok!
Igen, megint én, megint eBay, most biztosan nagyon meglepődtetek ezen! Már egy ideje nem rendeltem semmit, az összes csomagon megérkezett végülis, kivéve egy, pont az egyik kedvenc, szóval bocsánat, ha gyanúsan nagy hülyeséget írok, a könnyeimtől nem tudok gépelni. Az egyik fülbevaló pedig el volt törve, őt majd befotózom, hogyha esetleg megjavítom, ezzel a projekttel kicsit komótosan haladok, inkább kevesebb mint több sikerrel.



Na, de tovább csigázlak titeket, elsőként csak azért sem a rendelt termékeket mutatom, hanem azt a kemény két ruhadarabot, amit beszereztem. Az első egy felső, aki követ Instán az már láthatta a komoly nyálfolyatásomat, mert egyszerűen immmáááádom! C&A-ban vettem, 1990 Ft-ot kóstált, és persze amint látható, brutál módon hipszter a drága, de nem baj, majd fullcappel és az éppen aktuális menőmanó cipővel fogom viselni!


A második egy alapdarab, sima fekete szoknya, ami emlékeim szerint 1300 Ft-os áron volt dobálva a Takkoban. A korábbi ugyanilyen szoknyám kezdi megadni magát, nyúlik, bolyhosodik meg ilyenek, amelyekkel eléggé felrántott, tudván, hogy milyen nyugodt típus vagyok, úgyhogy utánpótoltam. A kép borzalom, a napocska elbújt. :(


Akkooooor, dobpergés! Jöhetnek az eBayről rendelt termékek, amelyeket nem tudok sorban megmutatni, bár szerintem ez mindegy is. Rém művészi fotók fognak következni. :D


Őt egy aukción nyertem, ezért a link szinte felesleges, de azért klikkeljetek, hátha valaki rá szeretne keresni. :) 291 Ft volt, de hatalmas kedvenc lett. Bár mondhatnám kicsi kedvencnek is, mert ujjpercgyűrű. Haha, húúú de vicces vagyok ma!


Ő azért csúszott be a kosárkámba, mert szintén aukciós termék, és amikor bohókás ruhát hordok, vagy valami kis lazát, akkor tökéletes, mert brutál színes. Bár a képen a narancssárga dolog nem játszott, rózsaszín volt a Believe-es zsinórka, de nem baj, így is imádom. Mondjuk az egész világosabbnak tűnt, de ennyi belefér, 170 Ft-ot fizettem érte.


Na, őt imádom! A képen világoskék volt, de nekem így sötétebb verzióban még sokkal-sokkal jobban tetszik. Szintén aukciós a drága, nagyon durva áron szereztem meg, 25 Ft-ba került.



Következzen két nyaklánc, amelyek persze a családtagjaim elismerését nem vívták ki, innen is üzenném, hogy a kommentekre tolok egy Print Screent, hogy lássátok, igenis csinik ezek a nyakláncok, és neeeem, NEM csak szerintem. A kis kék cseppecskéssel érdekes a viszony, először nem tetszett, aztán bekattantam, és megrendeltem, és és és I-M-Á-D-O-M! Még sajnos nem avattam fel, de ami késik az nem siet. Itt a linkje, most 489 Ft, én emlékeim szerint picivel drágábban szereztem be, de még úgy is 500 Ft alatt volt.
A másik darab pedig. Szerelem. Hú. Fantasztikusan szép és elegáns. Szintén nem avatódott még fel, de ez nem sokáig marad így. Klikk ide ha szeretnétek, csak itt, csak most, csak Nektek 622 Ft, én többért vettem. 640 pénz is volt talán, jujj!


Az egyetlen dolog, amit nem fotóztam le, de beszereztem, az egy telefontok. 1400 Ft körül volt, és nagyon elégedett vagyok vele. Csípem az ilyen tokokat, amilyen béna vagyok, muszáj is. Klikk!

Tetszettek? Ti miket vettetek mostanában?

Ennyi lettem volna mára, meg egy időre, mostanában nem rendeltem/vettem sok dolgot, meg szerintem nem is fogok. Gőzerővel munkát keresek, agyalok, hogy alakítom át a szobámat, meg apróbb dolgokat tervezek a blogra is, de ez legyen meglepi. Köszi, hogy olvastátok, sziasztoook!

10 megjegyzés:

  1. Nekem még mindig tetszenek a nyakláncok, ezt a fehér gyöngyöset szerintem most meg is rendelem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhuuu, megmutatom anyának! :D Nagyon szép amúgy az a nyaklánc! ^^

      Törlés
  2. Még több e-bayes bejegyzéést!!! meg e-bay-es kívánságlistát :) imádom őket! :) puszi

    VálaszTörlés
  3. Cicc (igen régimódi vagyok :D) az ebayes bejegyzéseidben kincsekre lelek! :P Úgyhogy várom a sok-sok ilyen bejegyzést ^^
    amúgy nagyon tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iiii. :D Hát igen, az eBay a kincsek tárháza!
      Köszönöm, jönnek mééég!

      Törlés
  4. Az utolsó nyaklánc a kedvencem. Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ő a favoritom. De persze csak titokban, nehogy a többiek megsértődjenek! :D

      Törlés
  5. aww, az a tigrises felső nagyon jó :DD

    VálaszTörlés