Segítsetek nekem

Mint tudjátok, szeptembertől vár engem Szombathely, ahol a Nyugat-magyarországi Egyetem hallgatója leszek. Természetesen ez a tény is hozzátett ahhoz, hogy a lap elköltözött, mivel itt könnyebben tudom vezetni az oldalt, de most nem erről szeretnék írni. :) Állandóan a lapon pörög az agyam, a legtöbb bejegyzés azonban megmarad a kísérletezés szintjén, soha nem kerül fel a blogra, vagy csak később, amikor úgy gondolom, hogy publikálható.

Én is ennyire koncentrálok, csak épp
nem almás dolgokkal írom a bejegyzéseket. :D
Rengeteg tervem van a bloggal kapcsolatban, amelyeket meg is szeretnék valósítani. Ötleteim is vannak a bejegyzésekre, de arra lennék kiváncsi, hogy Ti milyen témákról olvasnátok szívesen. Gondoltam cikkekre , outfit bejegyzésekre, Instagramos képgyűjteményekre, személyesebb posztokra, elhasznált termékekről szóló írásokra, de természetesen ajánlók is várhatóak. A zsákmányos bejegyzések szintén maradnak, esetleg tesztek is jönnek majd, ha lesz rá igény. :)
A kérdés már csak annyi, hogy Nektek van-e valami ötletetek, hogy mit is akartok látni a lapon. Akár személyes, akár egyéb témában nagy szeretettel várom a tippjeiteket. Ha akármi eszetekbe jutott, akkor kérlek Titeket, írjatok az oldalsávban található Brainstorming szövegdobozkába, ahonnan egyenesen az e-mail címemre érkezik a javaslat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése