Karácsony - kolesz verzió

Nem magyarázkodom, kicsit elkéstem, de jobb most, mint soha. :D Szóval, a leányokkal a kollégiumban szilvesztereztünk / szülinapoztunk, és karácsonykor is megajándékoztuk egymást természetesen. Fotózgattam mindent, az ajándékaimnak úgy vettem észre, hogy örülnek a lányok, és én is nagyon hálás vagyok Nekik, hogy ennyire jó dolgokat választottak nekem. :) Kicsit csaltam, a csizma régről való, csak még nem került ki a blogra.

Tündéri karácsonyfánk is volt! :)

A bal oldali pohár kakukktojás, a lányok kaptak tőlem ilyet, ezért magamnak is csináltattam, hogy koccinthassunk. :D A szempillaspirál kívánságlistás volt, szóval külön boldogság!


Gyönyörűek, nem? Ezer éve csorgatom a nyálam egy ilyen karkötő után.

Hipermeleg mamusz, mostantól a koliban is flangálhatok cukin!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése