Új design

Ezt a bejegyzést hajnalok hajnalán kellett volna megírnom, mert akkor készült el az oldal, de nem volt hozzá erőm. :( Most viszont gépelek, csihipuhi, dirr-durr, csitt-csatt, ilyen gyorsan írok!

Még egy-két dolog nincs átalakítva, de ezeket átírom majd később. Az egész oldal fullosan bézs, fura, de nekem tetszik. Megpróbáltam visszatérni az alapokhoz, régen ilyen csillogós fejléceket csináltam, és bevallom, hogy kissé hiányoztak. Újdonság a posztok alatti Tetszik gomb, eddig nem volt ezen az oldalon. Az oldalsávban nálam a Facebook like doboz sem látszott, ezt a problémát is orvosoltam most.


Sok mindent akartam írni, de elfelejtettem. Mindig így járok, viszont akkor nem lehettek túl fontosak. A lényeg az új külső! :) Ha gondoljátok, írjátok meg, hogy Nektek, hogy tetszik az oldal!

*később:
Az oldalon képeffekt szerepel, ezért az összes linkelt kép szépia színben pompázik, egészen addig, amíg rá nem helyezitek a kurzort. :)

8 megjegyzés:

  1. Vaksi vagyok vagy nem tudom de nekem kicsit nehézkes olvasni a bejegyzést. Ha másnál is felmerülne esetleg nagyobb betűméretre vagy sötétebb színnel ( hogy ne olvadjon össze a háttérrel) megpróbálhatnád.
    Egyébként nagyon tuti a design, kicsit olyan retro-feeling :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nálam minden tökéletesen olvasható, de picit növeltem a betűket, így már jobb?
    Nem számít, hogy van-e rajtad kívül még olyan, akinek nehéz olvasni, ha csak egy ember is ír amiatt, hogy olvashatatlan, akkor azonnal intézkedem. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Nálam is tökéletes minden, és imádom, és ezek a színek nagyon jók, és imádom, és minden! :D Na, gondolom ez bőven mutatja, mit gondolok. ;) Még egyszer imádom!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vagány! :) Bár szerintem picit körülményes, hogy minden kép felé egyesével oda kell vinni a kurzort, hogy a rendes színe látszódjon. :/
    Ui.: És a szóellenőrzést kikapcsolhatnád a kommentelésnél. :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, ezen én is gondolkodtam. :) Majd kitalálok valamit.
    Kívánságod parancs. :D

    VálaszTörlés
  6. Köszi! :D Szerintem sokkal jobb így szerintem. :3

    VálaszTörlés