NOTD: Pros and bronze

Nemrég vettem egy O.P.I lakkot, melyet nagyon hamar kipróbáltam, és meg is van róla a kialakult véleményem. :) Hatalmas szerelem, abszolút nem bántam meg, hogy megvettem. Egy rózsaszín Moyrával párosítottam, ugyanis az O.P.I-nak rózsaszín fénye is van, de természetesen ez az én csodás fotómasinám miatt nem látszik. :c




Aki követ instagramon, az már láthatott egy kaviáros megoldást is a gyűrűsujjamon, imádtam, csak sajnos nem volt különösebben tartós, de azért majd még próbálkozom. :)






Az O.P.I legnagyobb hibája a fedése. A képeken 3 rétegben szerepel a körmömön, ez nekem nagyon sok... Szerencsére beszereztem egy gyorsszárító fedőlakkot, hamarosan jön a teszt. :)

Tetszett? Megvan nektek valamelyik lakk? Szeretitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése