TESZT: Miss Sporty Nail Expert Turbo dry top coat

Most egy olyan terméket szeretnék bemutatni, amit mindig is akartam, csak felesleges, nem használnám, majd kivárom a száradást címszavakkal soha nem vettem meg. De most mégis, úgyhogy a mai nap főszereplője a Miss Sporty gyorsszárító fedőlakkja, a Nail Expert Turbo dry top coat.

Már lassan egy hónapja vettem őt, (haul posztban még nem szerepelt, egyben szeretném a következő vásárlással, mivel 2 termékért nem érdemes bejegyzést írni) kissé félve, nem voltam benne biztos, hogy be fog válni. Az Essence hasonló termékét tettem először a kosárba, 50 Ft-tal volt olcsóbb, de mégsem az lett belőle, hanem a Miss Sporty verziója. Amúgy azt nem értem, hogy miért nem ilyen formulájú az összes lakk? Mármint gyorsan száradó. Kiszedni ebből azt az alkotórészt, ami ezt eléri, és belekeverni a lakkokba. (Most képzeljétek ide a Spongyabob Patrik mémet, innen átrakni oda a dolgot, haha.)

Mit ígér? Azt, hogy a legutolsó réteg száradását követően nyugodtan kenjük fel, ugyanis 60 másodperc alatt megoldja a száradást. Tartja ezt? Igen! Tényleg megszáradt, ráadásul szép fényesre. Külön öröm, hogy az ecsete ilyen kis keskeny és lapított, ezeket szeretem, és az Essence kis bumszlijait. Könnyű felvinni, egyenletesen elterült, viszont nagyon világos lakkok esetében vigyázni kell, mivel a folyadék kék, és ez egy fehér lakkon látszik is. (katt ide, ha alaposan megfigyelitek, látható, hogy a Moyra fehér lakkja egy árnyalatnyival "sötétebb fehér")


Az ára elég baráti, 600 Ft-ért vettem meg a Rossmannban. Ennyi pénzért 8 ml-t kapunk, ez sokáig elég lesz szerintem. Teszteltem már fehér, fekete, nude illetve rózsaszín lakkon is, különböző márkákkal is jól együttműködik, egyedül a fehéret színezte el egy kicsit. A körmöket szép fényesre szárítja, ettől tartottam, hogy nem fogja produkálni, de aggodalmam alaptalan volt.Tartóssága kifejezetten jó, nálam 4-5 napot vígan éldegéltek a körmeim, extrém körülmények azért nem voltak, mosogatás és hajmosás, nagyjából ennyit kellett bírnia. A Lora lakkokat nem szereti, viszont a többivel jó barátok, nekem 600 Ft-ért teljesen megérte.

Ti használtok gyorsszárító fedőlakkot? Ezt, vagy egy másik márka termékét?

2 megjegyzés:

  1. Én november eleje tájékán kezdtem el használni, és most van kifogyóban. Még van az alján szerintem kb 2 ml, de azt már olyan nehéz kiimádkozni belőle. :/ Valamit ki kell találnom, hogy az utolsó cseppig el tudjam használni. :D Kicsit most már be is sűrűsödött, de talán a hígító majd jót tesz neki. :) Én is szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nocsak, kiváncsi leszek, hogy nálam meddig tart majd. :) Örülök, hogy Neked is bevált, köszönöm a hozzászólásod. ^^

      Törlés