Turi-járat + kozmetikai haul

A mai napon turkálóban jártam, eme szerzeményeket szeretném bemutatni Nektek. A poszt másik részében inkább szépségápolós-sminkes termékeket láthattok, ezek egy része új, de némelyiket már nem mostanában vettem. :)

Kezdjük is a turis szerzeményekkel. 3 felsőt szereztem be, mindegyiket a Tuti Turiban vásároltam. Az áraik csodásak szerintem, a választék is remek.


Nyuszikaaaa. :D 



A hátulján zippzár van. *.*


Az Avonos szemhéjárnyaló tesztjét itt olvashatjátok, a Miss Sporty gyorsszárító fedőlakkról írt véleményem pedig ide kattintva érhető el.


Hamarosan jönnek a Oriflame-es rúzsok színmintái, épp tegnap kaptam meg őket! :)

Fehér, eredetileg Tallys póló - 990 Ft | Tuti Turi, Szombathely
Fehér, szegecses nyakú trikó - 590 Ft | Tuti Turi, Szombathely
Fekete halálfejes póló - 590 Ft | Tuti Turi, Szombathely
Essence rúzs Glow Neon Glow! árnyalatban - 150 Ft | Rossmann, Szombathely
Avon szemöldökárnyaló készlet - 1300 Ft | Avon
Miss Sport gyorsszárító fedőlakk - 600 Ft | Rossmann, Szombathely
Oriflame rúzsok (Vintage Nude, Warm Fuchsia) - 600 Ft | Oriflame
(a 4. Oriflame katalógusban voltak ilyen akciós áron)

Melyik a kedvencetek?
Ti vettetek valamit mostanában?

8 megjegyzés:

  1. Lassan már jobban megéri turiba menni jó cuccokert. Nekem most a hada a kedvencem, és bánom hogy csak most jöttem rá erre. Jobb a választék és 1000forint alatt olyan jó cuccokat lehet kapni, ami máshol 2000 forint. Nem ciki a turi :-):-):-)

    VálaszTörlés
  2. wow mennyire jó felsőket vettél, ilyen áron meg vétek lett volna őket otthagyni :D a kedvencem a halálfejes, szerintem nagyon jól fog állni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, 2170 Ft-ot fizettem összesen. Nekem is bejön. :$ :)

      Törlés
  3. Nagyon jó cuccok.:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. A koponyás felső nagyon tetszik! Itt inkább elegáns cuccok vannak a turiban, nem ilyen vagányok :D

    VálaszTörlés