Kedvencek #1 - MÁRCIUS

Április második napja van, ezért úgy gondoltam, hogy ma a márciusi kedvenceimet hozom el Nektek. Vegyesen vannak, nem csak sminkszerekről beszélünk, ez valószínűleg a későbbiekben is így lesz. :)

1. Palmolive Essential Vanilla tusfürdő
Hát ő abszolút szerelem, konkrétan vanília-bomba, csodás illata van, és pancsi után is érezhető! Hidratál is, és nálam fő szempont, hogy az érzékeny szememet ne irritálja, ez pedig így van.

2. Leveles gyűrű
A hónapban ezt viseltem a legtöbbet, nagyon szeretem, mert mindenhez megy, ráadásul egy egyszerű szettet is feldob. Sajnos nem állítható méretű, ez az egy hátránya.

3. Essence rúzs, ami szájfény
Sokat volt rajtam, én erősen szájfény párti voltam eddig, meg most is azokat preferálom. Sok színe nincs - konkrétan semmi - csak fényt ad, hétköznapokra pont elég.

4. Avon szemöldökárnyaló készlet - teszt
Amióta megvan, mindig ehhez nyúlok, ha van időm/hangulatom sminkelgetni. Természetes a hatása, és remekül harmonizál a hajszínemmel.

5. Kallos Latte tejproteines hajpakolás - teszt
Csodát nyilván nem tett, de amióta használom a hajam sokkal könnyebben kezelhető és fényesebb.

6. Oriflame ajakrúzs - swatch
Suliba is használom, nude szín, pont tökély. Egyenletesen kopik, nem kenődik és kicsit még hidratál is.

Ti miket szerettetek márciusban?

2 megjegyzés:

  1. Ó, ezt a vaníliás tusit nem is láttam még, látszik, hogy nagyon rég jártam drogériában :-) Majd jól megszaglászom, ha rálelek :-)

    VálaszTörlés