Kedvenc oldalak #1 - PóniOrszág

Eme csodás napsütésessel teli délutánon arra jutottam, hogy ma végre picit újítok, másabb posztot hozok, mint eddig. Ajánlók voltak korábban is, de ezentúl oldalakról, legfőképp blogokról is szeretnék írni.

Régóta terítéken van egy hasonló cikkeket tartalmazó modul a blogon. Emiatt úgy döntöttem, hogy a sokatok által javasolt "kedvenc oldalak/blogok" poszt-sorozat végre elindul, remélem, hogy tetszik. Leszögezném, hogy nem fogok a designról, a blog felépítéséről, és hasonló külcsínekről beszélni. A legfontosabb az lesz, hogy én miért látogatom, milyen érzést vált ki belőlem, miért megyek fel, mit ad nekem az oldal.


Adri oldalát már régóta olvasom, kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de többségében azért rendszeresen felnéztem hozzá. Egyrészt a csodás fotói miatt, másrészt a stílusa miatt - fantasztikus ruhái/kiegészítői, és persze ízlése van, trust me! - és nem utolsósorban az életvidámsága miatt. Akárhányszor megnyitottam az oldalt, és böngésztem a bejegyzések között, valahogy mindig sikerült átadnia azt a hangulatot, amit szerintem ő is átélt a poszt írása közben. Az írásai annyira közvetlenek, és már-már hihetetlenül hétköznapiak, hogy az ember azt érzi, hogy évek óta ismeri ezt a lányt.

Tetszik, ahogy megosztja az örömteli, vagy a bánatos pillanatokat. Tetszik, ahogy beszél az olvasóival. Tetszik, hogy mindent illusztrál képpel, hogy a barátairól is legalább annyi fotó van, mint róla, hogy megéli a pillanatokat, hogy nem hagy elfelejtődni egy élményt sem, hogy vállalja a "viccesfejes" selfie-ket, hogy szuper gépe van, amely fantasztikus képeket produkál, hogy rengeteg kajás képet posztol, hogy mások örömének is tud örülni, hogy érdekli az olvasók lelki világa is.

Amikor nincs hangulatom a dolgokhoz, akkor megnyitom az oldalát. Inspirál arra, hogy megmoccanjak, pakoljak, csináljam a dolgom, pörögjek, ébredjek fel a rosszkedvből - ha van- és kezdjek el "élni" újra. Nem vagyok drámakirálynő, tényleg ilyen hatással van rám Adri blogja. Most is felpörögtem, iszom egy kávét, aztán lesz, ami lesz!

Olvassátok a PóniOrszágot? Ha nem, most elkezditek?

2 megjegyzés:

  1. szia!! :)
    de édes vagy, köszönöm Neked!!! jól esett nagyon :)) puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) szóval megtaláltad a bejegyzést ^^ örülök, hogy örülsz :* én is :)

      Törlés