Kedvencek #2 - ÁPRILIS

Kicsit benne vagyunk már a májusban, de egy jó kis kedvences bejegyzéshez soha nincs késő! Áprilisban ezeket a dolgokat szerettem nagyon, eléggé vegyesgyümölcsös a poszt, mindenféle termékkategória képviselteti magát a futamon.


1. Rózsaszín-törtfehér csíkos felső - haul
Rengeteg viseltem áprilisban, nem is csoda, alapdarab, és két hónap ácsingózás után vettem meg. Azóta is töretlen a szerelmünk!


2. Rimmel Space Dust lakkok - NOTD
Én teljes áron vettem meg őket, kicsit bosszantó, hogy az akciós kosárkák lakói mostanság, de annyi pénzért is megérte elhozni ezt a két csodát!

3. Giordani Gold Calligraphy szemhéjtus - teszt
Bizony, az első tusfilcem, csodás vonalat tudok vele húzni még én is, és hiperfekete!

4. Arany ,,kutyalánc'' - haul
Kevés arany ékszerem volt, most viszont nem lehet lelőni sem, állandóan őt viselem.

5. Keresztes fülbevalók - haul
Ha nem az arany láncot hordtam, akkor egy ezüstöt, amihez pedig az ezüst kereszt kellett. Nagyon jó vételek voltak.

Ti miket szerettetek áprilisban?

8 megjegyzés:

  1. Ezt a két lakkot már kinéztem, és megláttam, hogy akciós.. hát persze, hogy ilyenkor nincsen pénzem. De lefogadom, hogy mikor megjön a fizu a jövőhéten, már hűlt helye lesz :/

    VálaszTörlés
  2. rimmel-re tényleg érdemes-volt- lecsapni :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is van ilyen keresztes fülim, úgy szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. A felső nagyon szép :))!
    UI. Nyereményjáték van nálam, ha van kedved, jelentkezz! :) :
    http://divat-mania.blogspot.hu/2014/05/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés