Nyereményem Katytől

Múlt héten kaptam kézhez a csomagomat, melyet Katy postázott nekem, ugyanis a nyereményjátékán én voltam az egyik nyertes, akinek kedvezett a szerencse. Nagyon örültem a termékeknek, borzasztóan sok-sok dolgot kaptam, nem is tudom elégszer megköszönni. :)


 Aranyos kis cetli! :)

Teljesen el vagyok kényeztetve, ennyi mindent kaptam!

Kettős szemhéjpúder, szemhéjpúderalap, szémhéjpúder paletta. Plusz egy gél állagú tus/szemceruza, nem tudtam eldönteni, szép világos árnyalatban. :)


Ajakápoló, rúzs és szájfény.


2 lakkot is tartalmazott a csomag.

Nem szeretnék komoly nevekkel, árnyalatokkal dobálózni, csak egy kérdésem volna. Miről legyen először swatch, teszt, vélemény és ilyen mindenféle poszt? :)

2 megjegyzés:

  1. Engem a paletta és a két lakk érdekel a legjobban :-) Akár színminták, akár kész mani/smink formájában :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okééé, igyekszem velük :3 csak a vizsgákat kell túlélneem !

      Törlés