Az új jövevény - Sony Xperia Z1 Compact

Üdvöööözlehelletem, ez itt ismét a Simon... Fauve-hiány csillapítóóó!
Bezony, I'm back, bitchez! Elsőként ezt a posztot szántam, mert hatalmas mérföldkő az életemben, vasárnap óta az enyém, és wá, hiperszuper boldog vagyok miatta!
Sok-sok művészi képet tehetnék ide, de ez valószínűleg nem fog megtörténni, mivel még mindig nem működik a fényképezőgépem, és telefonnal nem tudok telefont fotózni. (first world problem illatot érzek!)

Kezdeném azzal, hogy űberbrutál módon vágytam már egy új telefonra, az előző nem volt 1,5 éves sem, de hihetetlen gyorsan gyilkolom le, belezem ki és töröm el a telefonok gerincét, ő is sok dolgot megélt már, nem bírta a strapát, kérnék egy perces néma csendet miatta. :(


Köszönöm! Épp emiatt ideje volt egy erősebb modellt keríteni magamnak, ő pedig a Sony egyik legjobb telefonja az eddigi pályafutásuk során - szerintem -. Minden megvan benne, ami nekem kell. Nem fogok specifikációkkal operálni, a lényege annyi, hogy FullOkos, de nem az a böhöm darab, a pici kezemmel nem érném át, szóval esélytelen volt hipertepsit venni. 20,7 mp-es a kamerája, előlapi is van, víz- és porálló is. (ezt így nevezik egyáltalán?!) Tökéletes számomra, állandóan leejtem, megkarcolom őket, épp ezért fantasztikus, hogy ő ezt nagyon bírja.

Már kinéztem nagyjából 9236438 tokot az eBayen, lehet, hogy 1-2 darabbal több/kevesebb, nem tudok pontos számot mondani. Valószínűsítem, hogy gyűjtő leszek ilyen szempontból. (a pénztárcád NEM kedveli ezt a státuszod) Épp ezért hamarosan érkezik egy poszt a nélkülözhetetlen alkalmazásokról, amelyek kellenek egy telefonra, anélkül nem élhet az ember lánya. Egy szónak is száz a vége, ő az új hívóeszközöm, és gyanítom, hogy egy darabig ő szolgáltatja majd a fotókat is a blogra. :)

(Nem dicsekedni akartam, mielőtt valaki azt hinné, csupán egy fontos - számomra főleg - dolgot akartam megosztani Veletek! Érkezik egy haulos poszt mostanság, névnapi ajándékos, nyereményjátékos átvevős, mivel nyertem Katynél, szóval igyekszeeem.)

4 megjegyzés: