Az idei TCA legjobbjai

A Teen Choice Awards (TCA) egy díj, amelyet a Fox csatorna ad át. Szavazós alapon megy a dolog, 13-19 évesek voksolnak a kedvenceikre az adott kategóriákban. Megjelenik a rengeteg jelölt, akik hol káprázatos, hol szörnyű ruhakölteményeket viselnek. A rossz döntéseket hanyagolnám, lássuk, hogy nekem ki tetszett idén:



Lucy Hale | Bűbájos jelenség, bár személy szerint nem fehér táskát választottam volna, inkább feketét, vagy valami színeset! Haja egyszerű, de bejön, a smink is jó.


One Direction | Engem meg lehet venni ezzel a sportosan elegáns stílussal, az a helyzet. Louis cipője az, ami nem tetszik.


Nina Dobrev | Imádom, hogy ilyen "pacás". Smink illetve a haj is el van találva.


Jonas Brothers | Szintén az áll fenn, mint a One Direction esetében, nekem tetszik ez a stílus, főleg Joe kabátja. :D


Ashley Benson | Gyönyörű szép ez a lány, a ruha fantasztikus, a cipő dettó, smink és haj is max pontos.


Bella Thorne | Maga a minta a legjobb, meg a színkombináció. Mondjuk kiváncsi lennék, hogy ujj nélkül, hogy mutatna a ruha. A haja is szép, a sminkje viszont nem tetszik. A lábikója viszont érdekes, belefotóztak a lépésébe?


JWoww | Szép fehér ruha, strasszok, mint egy hercegnő. Cipő passzol, haj is jó, smink is bejön.

Skylar Astin | A cipőről nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, viszont minden más király. Ezen a cipő dolgon még gondolkodnom kell. :D


Miley Cyrus | Mondjon bárki bármit, nekem bejön a stílusa. Ruha király, a hajáért én teljesen oda meg vissza vagyok, smink is bejön, a piros körmökért és az arany ékszerekért meg pacsi.

4 megjegyzés:

  1. A legtöbbel egyet értek, viszont szerintem kimaradt Shay Mitchell, szerintem baromira szép volt *-* Bár a cipőjével hadilábon állok, de még azt is el tudom nézni a többi miatt :D Itt egy kép:
    ( http://www2.pictures.stylebistro.com/gi/Teen+Choice+Awards+2013+Arrivals+JCjAMpOebhsl.jpg )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) tényleg szép volt, bár nekem a cipő lerontja az egészet :/

      Törlés
  2. Én is Nina ruhájáért meg hajáért vagyok oda *-*
    Alice

    VálaszTörlés