Mostanában vásároltam

Sajnos sok időt nem tudtam szánni arra, hogy shoppingoljak, emiatt nem is vettem sok dolgot mostanában, de a maga nemében mindegyik remek vétel volt. Akciós áron sikerült hazajönniük velem, ezért szeretném megosztani őket veletek ezt a 3 szuper dolgot, melyeket beszereztem az elmúlt 1-2 hétben. :) A képekért előre is bocsánat, sajnos be van borulva, így nem igazán sikerült visszaadni a színeket.





Fürdőruha | 1500 Ft - Zalaszentgrót, piac (a valóságban kissé zöldesebb a színe, nem ennyire kék)
Fülbevaló | 250 Ft, Rossmann
Felső | 500 Ft, Zalaegerszeg, vásár

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom elhinni, hogy ilyen olcsó volt a fürdőruci :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meg voltam lepve rendesen. Szerintem kiárusítást tartottak. :D Kaptam hozzá egy pár párnácskát is a mell részébe, meg egy kis műanyag tartót. Megérte azt az 1500 Ft-ot. :D

      Törlés