SWATCH: Oriflame Pure colour ajakrúzsok

Mára két Oriflame rúzs színmintáját hoztam Nektek. Elhatároztam, hogy ebben az évben kicsit változtatok a sminkelési szokásaimon, konkrétan létrehozom őket. :) Elég érdekes, hogy amatőrként beszélek sminkszerekről, de valahol el kell kezdeni, és a végtelenségig nem húzhatom a dolgot. Szép lassan beszerzem életem első ecsetkészletét, komolyabb palettáját, plusz rúzsokat szemhéjpúdereket, és hasonlók. Remélem, hogy ebben talán segítetek Ti is az ötleteitekkel, javaslatokkal. Mit ajánlanátok egy kezdőnek, nektek mi vált be, és hasonlók. :)  Hajrá 2014, hajrá én, vágjunk is bele!

Eme két rúzst az Oriflame-ből rendeltem, az egyik egy bájos kis nude, a másik egy durvább szín - legalábbis számomra - lilás árnyalat. Igen, nem nagyon mertem kísérletezni. A 4. katalógusban akciósak voltak, 599 Ft-ért lehetett hozzájutni egy darabhoz, jelenleg 1099 Ft-os áron rendelhetőek az 5-ös katalógusból.

Bizony, ügyesen rányomtam a kupakot! Taps-taps, béna vagyok. :D A csomagolás amúgy elég olcsó hatást kelt, mondjuk engem ez annyira nem is zavar. Ami miatt kicsit mégis, az az aggodalom, félek, hogy eltörik a műanyag.





A Vintage Nude simán használható hétköznapokon, suliba is viselem. Kellemes kis szín. A Warm Fuchsia nekem már egy kicsit sok lenne nappalra, de ezt betudom annak, hogy nem nagyon merek kilépni még a megszokott kis komfortzónámból. Őt még nem igazán használtam, de első blikkre nem tűnik rossznak.

Hogy tetszenek? Nektek van már Pure Colour rúzsotok, vagy
bármilyen másik az Oriflame-től? Elégedettek vagytok velük?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a Warm Fuchsia, és nem is olyan természetellenes, mint a legtöbb fukszia rúzs. Viseld bátran. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Oké, hallgatok Rád! :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem ezek kicsit áttetszőnek hatnak, viszont szépek. Az ajkaidon is megmutatod majd őket?:)

    VálaszTörlés